هم اندیشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بنیاد ملی نخبگان

نشست مشترک مسئولان بنیاد نخبگان استان تهران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به‌ منظور ایجاد بسترهای تعامل و بررسی ظرفیت‌های همکاری، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در یک نشست هم‌اندیشی ضمن بیان ظرفیت‌های موجود در بخش‌‎های مختلف دانشگاه امیرکبیر، بر ضرورت بهره‌مندی از فرصت‌های مناسب برای توسعۀ همکاری با بنیاد ملی نخبگان تاکید و عنوان شد: در این زمینه، دانشگاه آمادگی هرگونه همکاری را دارد.

در این نشست، رهایی؛ سرپرست این دانشگاه ضمن اشاره به ظرفیت‌های موجود در بخش‌‎های مختلف دانشگاه امیرکبیر اعم از دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، گفت: این نشست فرصت مناسبی برای توسعۀ همکاری با بنیاد نخبگان است و در این زمینه، دانشگاه آمادگی هرگونه همکاری را دارد.

حیدر مفتاحی‌زاده، سرپرست بنیاد نخبگان استان تهران نیز ضمن اشاره به نقش مهم دانشگاه در نظام نخبگانی، اقدام ها و برنامه‌های پیش‌روی بنیاد نخبگان استان را تشریح کرد و افزود: ارتباط و تعامل با دانشگاه‌های برتر استان، از مهمترین اقدام ها است.

وی تصریح کرد: فعالیت بنیاد نخبگان استان در همکاری با دانشگاه‌ها موضوعیت پیدا می‌کند.

اعطای بورسیه‌های صنعتی، تخصیص تسهیلات در اختیار اساتید برای اعطاء به دانشجویان در راستای ارتقاء جایگاه اساتید، پشتیبانی از انجمن‌های دانشجویی و هیئت‌های اندیشه‌ورز، برگزاری بازدید‌های دانشجویی استادمحور، فعالیت نخبگان و مستعدان هر دانشگاه در راستای اهداف بنیاد و دانشگاه، از اهم مباحث مورد توافق طرفین برای همکاری بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا