سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی فارس شعبه برتر شد

بر اساس ارزیابی فعالیت‌های سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ شعب سازمان دانشجویان، شعبه فارس در سطح الف شعب به عنوان شعبه برتر معرفی شد.

به گزارش سینا پرس فارس، بر ارزیابی انجام شده از فعالیت‌های سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ شعب سازمان دانشجویان توسط اداره شعب و نظارت بر فعالیت‌های تشکیلاتی سازمان، امتیازات هر شعبه بر اساس شاخص های استاندارد در سه سطح ساختار، برنامه و تعامل تعیین شده است.  متناسب با این ارزیابی، شعب سطح الف در ارزیابی شامل واحد زنجان و سازمان علوم پزشکی تهران و شعب در حال رشد نیز واحدهای قزوین، فارس و هرمزگان معرفی شدند.

رییس جهاد دانشگاهی فارس در خصوص موفقیت شعبه سازمان دانشجویان این استان گفت: روند تحول شعبه سازمان دانشجویان فارس که از سال ۱۴۰۱ در این سازمان آغاز شده به حمدالله با تلاش دانشجویان کوشا و پرتلاش سازمان و بعد از یکسال پر فراز و نشیب امروز به ثمر رسیده است و نام سازمان دانشجویان در دانشگاه های مختلف استان شنیده میشود.

دکتر امیرحسین استقلال افزود: برنامه های ملی و طرح های هماهنگ از جمله مسابقه مناظره دانشجویی، کتاب سه دقیقه ای، کارگاه های مختلف علمی و هنری، تولید محتواهای صوتی و تصویری و دیگر برنامه ها از فعالیت های موفق سازمان دانشجویان فارس در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ بوده است.

استقلال با بیان اینکه برنامه های متنوع و اثربخشی برای سال تحصیلی برنامه ریزی شده است و تعاملات مؤثری با دانشگاه های استان در حال انجام می باشد، تصریح کرد: در راستای توسعه فعالیت های جهاددانشگاهی با دانشجویان دانشگاه ها، انعقاد تفاهمنامه با دانشگاه ها و افزایش همکاری های مشترک را در دستور کار است.

او در پایان از تلاشهای محمدرضا غلامپور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان فارس و امیر رضا خرم دل مدیر اجرایی شعبه سازمان دانشجویان ارتقای سازمان دانشجویان فارس تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است؛ سازمان دانشجویان ایران، هم اکنون 44 شعبه فعال در سراسر کشور دارد و با دارا بودن شبکه دانشجویی گسترده، طرح ها و برنامه های مختلف فرهنگی را در سراسر کشور برگزار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا