نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین کردستان از زاویه دوربین
حضور فناوران جهاد دانشگاهی کردستان در بازدید رئیسی

رئیس جمهور از شرکت‌های فناور و دانش بنیان جهاددانشگاهی استان کردستان در نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین استان کردستان بازدید کرد.

به گزارش سیناپرس، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان، آیت الله سید ابراهیم  رئیسی، رئیس جمهور از نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین استان کردستان بازدید کرد.

سید ابراهیم رئیسی  روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان کردستان از نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین این استان که در عمارت خسرواباد سنندج برپا شده بود بازدید کرد.

در این نمایشگاه مراکز فناور و دانش بنیان جهاددانشگاهی ، پارک‌ علم و فناوری و میراث فرهنگی، محصولاتی از جمله گلیم‌بافی، صنایع غذایی، دارویی، کشاورزی و همچنین دستاوردهای بانوان کارآفرین کردستانی در ساخت نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مالی، فنی و مهندسی و موسیقی سنتی  را در معرض دید قرار داده بودند.

در این نمایشگاه مجموعا ۱۵ شرکت حضور داشتند که  ۵ شرکت متعلق به مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی بود.

شرکت گلبن دشت دهقان، شرکت شیرین کام صدف گروس ،  شرکت موج گل آذین وانای، شرکت فناوران راد سبز ایرانیان و بن یاخته های رویان از جهاددانشگاهی استان کردستان در این نمایشگاه مورد بازدید و توجه رئیس جمهور و هیئت همراه قرار گرفتند.

گفتنی است دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان کردستان از نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین این استان بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا