آغاز پویش همگانی نذر ورزشی همزمان با هفته فرهنگ عمومی

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از آغاز پویش همگانی نذر ورزشی همزمان با هفته فرهنگ عمومی در سراسر استان و با هدف پاکسازی طبیعت از زباله های پلاستیکی با مشارکت ورزشکاران و علاقه مندان به طبیعت خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس، امروز 11 آبان ماه با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست، یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است چرا که نحوه برخورد ما با محیط زیست اثرات بزرگی برای آینده سیاره زمین دارد، گفت: پویش همگانی نذر ورزشی همزمان با هفته فرهنگ عمومی در سراسر استان با هدف پاکسازی طبیعت از زباله های پلاستیکی برگزار خواهد شد.

جعفری با تاکید بر اینکه زباله‌ها از هر نوعی که باشند، به همراه خود آلودگی می‌آوردند افزود: این پویش با محوریت “محیط زیست سالم برای همه” و با هدف ترویج فرهنگ پاکسازی طبیعت و جلوگیری از رهاسازی زباله ها در هر مکانی برنامه ریزی شده و در همین راستا کمیته‌های متناظر هیئت ورزش‌های همگانی و هیئت‌های شهرستانی این پویش را در طبیعت، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها با  توزیع کیسه زباله و دستکش بین خانواده ها در قالب  پویش نذر ورزشی در هفته فرهنگ عمومی اجرا می نمایند.

جعفری اضافه کرد: کمیته ورزش در طبیعت هیات ورزش در طبیعت با استفاده از پتانسیل خود در کنار دیگر طبیعت دوستان و اجرای برنامه های ورزشی در طبیعت ویژه ایام فرهنگ عمومی اقدام به پاکسازی طبیعت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بعد از جمع آوری زباله ها و تجمیع، با هماهنگی قبلی به سایت زباله منتقل خواهد شد، افزود: طبیعت دوستان میتوانند جهت اطلاع از برنامه های ورزشی و فرهنگی با شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ تماس حاصل فرمایند.

او در خاتمه یادآور شد: در آخرین اقدام صورت گرفته کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس  با مشارکت سمن ها،  ۱۵۰ نفر از طبیعت دوست اقدام به پاک سازی تفرجگاه ها و مکان های عمومی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا