رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هجدهمین اجلاس سالانه خیرین تامین سلامت فارس؛
نیاز مجموعه سلامت فارس به تأمین ۲۸۰ دستگاه آمبولانس

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، تامین 280 دستگاه آمبولانس را نیاز ضروری مجموعه سلامت استان برشمرد و از خیرین دعوت کرد در این عرصه نیز، مشارکت داشته باشند.

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر سیدوحید حسینی امروز، نهم آبان در اجلاس سالانه مجمع تامین سلامت استان گفت: این مجمع از ابتدا با ترکیبی از روحانیت معظم، اساتید و دلسوزان حوزه سلامت جامعه، آغاز به کار کرد و با حضور دست‌اندرکاران در محضر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر توسعه آن، طی سال‌های گذشته با قوت به کار خود ادامه داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ثمرات خیر و باقیات صالحات این اقدام نیک اندیشانه برای خیرین عرصه سلامت، دستاورد دنیوی کار خیر آنان را توسعه سلامت در اقصی نقاط استان برشمرد.

دکتر حسینی اولویت و رسالت نخست این مجمع را نیازسنجی عنوان کرد که موجب تسریع در ثمربخشی نیات خیرین می شود و افزود: در همین راستا اقدامات موثری تاکنون به ثمر رسیده که می توان به تلاش های خیرین در زمینه فعالیت صندوق حمایت از نخبگان و دانشجویان اشاره کرد که صمیمانه قدردان آن هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز صندوق حمایت از بیماران را از دیگر محورهای فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت فارس برشمرد که از زمان راه اندازی، با مشارکت خیرین فعالیت مطلوبی داشته است.

او ابراز امیدواری کرد با ثمربخشی نیات خیرین در عرصه های مختلف، شاهد آبادانی روزافزون کشور باشیم.

این مقام مسئول برخی از نیازهای حوزه سلامت که خیرین در این عرصه می‌توانند مشارکت داشته باشند را برشمرد و گفت: تأمین ۲۸۰ دستگاه آمبولانس که ۸۰ دستگاه آن نیاز ضروری است از جمله اولویت‌های کنونی این حیطه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا