برنامه دانشگاه شریف برای اشتغال ۸۰۰ دانشجو

معاون سرمایه انسانی و مالی دانشگاه صنعتی شریف از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کار این دانشگاه، بزرگ‌ترین رویداد کاریابی دانشگاهی کشور با هدف ایجاد اشتغال و ارتباط بین صنایع، سازمان ها، شرکت‌ها با دانش آموختگان جویای کار خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۸۰۰ نفر این دانشجویان در این شرکت‌ها مشغول به‌کار شوند.

به گزارش سیناپرس، محمد شریف خانی در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف ضمن بیان این مطلب به تشریح جزئیات برگزاری این نمایشگاه پرداخت و گفت: نمایشگاه کار دانشگاه شریف روز یکشنبه ۲۱ آبان به مدت سه روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ در سالن تربیت بدنی استاد جباری این دانشگاه برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه ۱۸ گارگاه آموزشی برگزار می‌شود که شرکت در این کارگاه‌ها برای بازدیدکنندگان رایگان است.

معاون سرمایه انسانی و مالی دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه ۴۵ شرکت در نمایشگاه کار دانشگاه شریف حضور دارند، اظهار کرد: پیش بینی ما این است که شرکت های شرکت کننده در این نمایشگاه ۸۰۰ فرصت شغلی را به کارجویان ارایه می می دهند. درواقع  این نمایشگاه برای همه دانشجویان و دانش آموختگان کشور فرصتی را مهیا کرده است، هدف گذاری نمایشگاه جذب و استخدام نیروهای توانمند و علمی است.

شریف خانی افزود: بیش از ۶۰ درصد از کارجویانی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری هستند. البته مدارک پایین تر هم دانشجویانی هستند که دنبال کارآموزی و بررسی فضای کسب و کار هستند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مخاطب این رویداد بیشتر دانشگاهیان باشند، گفت: نمایشگاه کار اگرچه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود اما هدف آن این است که در فضای اشتغال دانشگاهی و دانش بنیان تحول ایجاد کند.

معاون دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر اینکه از حضور همه دانشگاه‌ها در این نمایشگاه استقبال می‌کنیم و انحصاری در این زمینه وجود ندارد، افزود: همه باید برای ساختن و آبادی کشور تلاش کنیم و اگر فرصت شغلی وجود دارد همه دانشجویان باید از آن استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا