افتتاح مرکز فناوری سلامت علوم پزشکی ارومیه

در جریان بازدید دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از زیرساخت‌های تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مرکز رشد فناوری سلامت و ساختمان جدید معاونت تحقیقات‌وفناوری دانشگاه ارومیه افتتاح شد.

به گزارش سیناپرس، در ابتدای این سفر دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آذربایجان غربی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، معاون تحقیقات و فناوری این دانشگاه و مدیران معاونت در بارگاه یادمان شهدای سایت نازلو و همینطور بارگاه شهدای شهیدان باکری در آیین ادای احترام به شهدا حضور یافت.

دکتر پناهی پس از آن در آیین افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه حضور یافت و سپس از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این مرکز بازدید به عمل آورد و در جریان تولیدات و محصولات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از نخبگان پژوهشگر فعال در این مرکز، از حمایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در جهت پیشرفت و گسترش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در ادامه بازدیدهای استانی خود از پژوهشکده پزشکی سلولی و مولکولی و آزمایشگاه جامع تحقیقات بازدید به عمل آورد. در این بازدید فعالیت‌ها، دستاوردها و امکانات مورد نیاز به اطلاع دکتر پناهی رسانده ‌شد.

افتتاح ساختمان جدید معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نیز یکی دیگر از دستاوردهای این سفر به شمار می‌رود.

به نقل از روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، پس از آن نشستی با اعضای هیات علمی سرآمد پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد و طی آن تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با هدف تقویت همکاری بین بخشی حوزه بهداشت و تحقیقات و فناوری در زمینه پژوهش‌های نظام سلامت، توسعه مشارکت‌های مردمی، حمایت طلبی، جلب مشارکت خیران برای اهدا و سرمایه‌گذاری در بخش‌های تحقیقات نظام سلامت به امضای هر دو طرف رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا