معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد:
برنامه‌های افزایش بهره‌وری دانشگاه‌های علوم‌پزشکی

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ارائه برنامه‌های عملیاتی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در راستای ارتقاء بهره‌وری تاکید کرد.

به گزارش سیناپرس، دکتر ابوالفضل باقری‌فرد در دهمین نشست شورای کشوری برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری آموزش پزشکی گفت: پروژه‌های عملیاتی و قابل اجرا دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در راستای ارتقاء بهره‌وری ساماندهی شود و نتایج‌ رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در زمینه جذب اعضای هیات‌علمی و ارائه تسهیلات به آنها مورد استفاده قرار گیرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تصریح کرد: کارگروه‌های مشارکت‌کننده در اجرای برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری به همه ابعاد آموزش پزشکی توجه کنند و طرح‌های عملیاتی خود را در راستای افزایش بهره‌وری ارائه دهند تا از حمایت وزارت بهداشت برخوردار شوند.

وی افزود: مصادیق بهره‌وری در بخش‌های مختلف مشخص است که از آن جمله می‌توان به تفویض مسئولیت برگزاری آزمون‌های ارتقاء دستیاران پزشکی و گواهینامه و دانشنامه رشته‌های تخصصی بالینی به کلان‌مناطق آمایشی علوم‌ پزشکی اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر باقری‌فرد بر اجرای عملیاتی برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری آموزش علوم پزشکی تاکید کرد و افزود: ساختارها را نباید پیچیده کرد و با بررسی وضعیت موجود در مسیر تحقق اهداف تعیین شده و افزایش بهره وری تلاش شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا