عرضه پارچه‌های ضدگلوله در نمایشگاه مُد و پوشاک خلاق

مرکز نوآوری دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با عرضه پارچه‌های ضدگلوله ایرانی در نخستین رویداد و نمایشگاه بین‌المللی «مُد و پوشاک خلاق» حضور یافت.

به گزارش سینا پرس؛ سرپرست مرکز نوآوری و مدیر ارتباط با صنعت دانشکده مهندسی نساجی گفت: مرکز نوآوری دانشکده با ارائه برخی از دستاورد‌های تیم‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز محققان دانشکده در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور یافت.
مریم یوسف‌زاده افزود: در غرفه مرکز نوآوری دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دستاورد‌های فناورانه‌ای مثل پارچه‌های ضدگلوله، عروق مصنوعی نانولیفی، الکترود‌های نانولیفی ابرخازن، پای مصنوعی در پروتز‌های اندام تحتانی، کفی کفش هوشمند، ماسک معطر، دندریمر، مش جراحی و پارچه چند لایه با غشای متخلخل در معرض دید عموم قرار گرفت.
وی گفت: نرم افزار طراحی پارچه‌های تاری پودی، دستگاه و نرم‌افزار کنترل آنلاین مدیریت و پایش هوشمند پارچه در کارخانجات بافندگی و تولید پوشاک از دیگر دستاورد‌های ارائه شده در این نمایشگاه بود که محصول اخیر، توسط شرکت دانش بنیان رشد یافته در مرکز نوآوری ارائه شده و این شرکت موفق شده است تعدادی از دستگاه‌های خود را در صنعت به فروش برساند.
یوسف زاده افزود: تیم‌های فناور با ارائه نمونه اولیه‌ای که قابلیت تجاری سازی داشته باشد، پس از انجام مراحل داوری و پذیرش، در مرکز نواوری دانشکده مستقر می‌شوند و مورد حمایت دانشکده و پارک فناوری دانشگاه برای توسعه محصول خود قرار میگیرند و درصورت موفقیت، در اولویت پذیرش عضویت در مرکز رشد و استقرار در پارک فناوری دانشگاه قرار می‌گیرند.
محصولات ارائه شده در این غرفه نتیجه تلاش تیم‌های فناور مرکز نوآوری و دستاورد‌های اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.
مرکز نوآوری دانشکده مهندسی نساجی، آمادگی دریافت و بررسی طرح‌های نوآورانه تیم‌های فناور و علاقمند به توسعه محصول و تجاری سازی را دارد.
علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به دفتر مرکز نوآوری دانشکده با شماره ۶۴۵۴۲۶۸۶ تماس بگیرند.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا