جهاد در شوک جنایت بی‌سابقه صهیونیست‌ها
جهاد دانشگاهی نسل‌کشی در غزه را محکوم کرد

آمادگی جهاددانشگاهی برای پذیرش دانشجویان دانشگاه‌های غزه

جهادگران جهاد دانشگاهی در سراسر کشور همگام با مردم انقلابی ایران اسلامی و دیگر آزادی‌خواهان جهان، جنایت بی‌سابقه اشغالگران قدس شریف و حاکمان رژیم صهیونیسی در نسل‌کشی و قتل عام مردم ستم‌دیده، بیگناه و مظلوم غزه را محکوم کردند.

به گزارش سیناپرس، جهادگران جهاددانشگاهی اقدام وحشیانه و جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی و قتل عام مردم در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند. به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه، جهادگران جهاددانشگاهی با انتشار پیامی ضمن محکومیت این جنایت، بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین»

آل عمران(۱۳۹)

بار دیگر جهان درنده خویی و نسل کشی رژیم منحوس صهیونیستی را مشاهده کرد.

جهادگران جهاددانشگاهی اقدام وحشیانه و این جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی و قتل عام مردم در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم و بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام می‌کنند.

  • آمادگی جهاددانشگاهی برای پذیرش دانشجویان دانشگاه‌های غزه

رییس جهاددانشگاهی با محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه فلسطین اعلام کرد: دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی آمادگی پذیرش و تحصیل دانشجویان دانشگاه‌های غزه را دارند.

دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی بابیان اینکه کشتاری که در فلسطین انجام‌شده همه‌چیز را در دنیا مشخص کرد که چه کسی طرفدار ظلم و چه کسی طرفدار حقوق بشر و صلح است گفت: جامعه دانشگاهی ایران اسلامی با قلبی نگران و چشمانی گریان، شاهد ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه غزه است.

وی ادامه داد: نژادپرستان صهیونیست نه‌تنها کودکان وزنان و شهروندان عادی و بی‌پناه فلسطینی را آماج حملات ناجوانمردانه خویش قرار داده‌اند، بلکه با گسترش تهاجمات خویش به دانشگاه‌های غزه، آتش در خرمن دانایی و آگاهی می‌افکنند و بساط دانش جویی و دانشجو پروری را در هم می‌پیچانند و حرمت حریم علم و معرفت را به سرپنجه دستان خونین و رفتار ننگین خویش، آلوده می‌سازند.

دکتر مسلمی نائینی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس شریف، فضای فعالیت آزادانه علمی و دانشگاهی را به داغ و درفش، سخت به هم فشرده است گفت: آغوش دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی برای دانشجویان دانشگاه‌های غزه که عضوی از اتحادیه دانشگاه‌های جهان اسلام هستند، گشوده است و آمادگی دارند که این عزیزان را همچون میهمانانی گرامی به شایستگی و گرمی پذیرا باشد تا ان شاء الله بزودی با مراجعت به کشور مظلوم خویش گام‌هایی بلندتر را برای کسب علم و دانش و معرفت بردارند.

گفتنی است جهاددانشگاهی با فعالیت بیش از 100 واحد سازمانی و علم و پژوهشی در سراسر کشور دارای دو دانشگاه علم و فرهنگ در تهران و علم و هنر در یزد و شش موسسه آموزش عالی در اصفهان، خوزستان، کرمانشاه، گیلان( رشت)، همدان و خراسان رضوی( کاشمر) است.

  • کمک جهادگران دانشگاهی به مردم غزه

جهادگران جهاددانشگاهی در سراسر کشور بخشی از حقوق مهر ماه خود را برای کمک به مردم غزه اختصاص دادند.

درپی حملات و اقدامات ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی و شهادت و مجروحیت مردم مظلوم و بی دفاع غزه و نیاز شدید به حمایت های بشردوستانه و با توجه به مسولیت دینی و اخلاقی هر مسلمان در حمایت از مظلومین و مستضعفین، جهادگران جهاددانشگاهی در سراسر کشور ضمن اعلام انزجار از این حملات و کشتار بی رحمانه، بخشی از حقوق مهر ماه خود را برای کمک به مردم غزه اختصاص دادند. شایان ذکر است مبالغ جمع آوری شده به حساب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا