در اعتراض به جنایت صهیونیست‌ها در غزه؛
کلاس‌های دانشگاه‌های اردبیل تعطیل شد

کلاس‌های درس دانشگاه‌های استان اردبیل در اعتراض به جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کشتار غیرنظامیان در بیمارستان المعمدانی غزه تعطیل شد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل روز چهارشنبه ضمن محکومیت اقدام ددمنشانه صهیونیست‌ها اعلام کرد: در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جانیات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن ده‌ها غیرنظامی در بیمارستان المعمدانی غزه کلاس‌های ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه در این مرکز علمی تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه تجمع اعتراض‌آمیز دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل و اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه، ساعت ۱۱ امروز در جواز مزار شهید گمنام این دانشگاه برگزار خواهد شد.

دانشگاه محقق اردبیلی هم در اطلاعیه‌ای از تعطیلی کلاس‌های درس این دانشگاه خبر داد و اعلام کرد: اساتید و دانشجویان این دانشگاه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها امروز در محوطه دانشگاه تجمع خواهند کرد.

امروز همچنین قرار است تجمع خودجوش مردم اردبیل در اعتراض به این جنایات روبروی مصلای اردبیل برگزار شود.

کارکنان، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در محکومیت نقض حقوق بشر و اقدامات ضد بشردوستانه رژیم غاصب اسرائیل فردا پنجشنبه در محوطه ساختمان معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تجمع خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا