راه‌اندازی اتاق‌های تندرستی با اولویت پردیس‌ها و مراکز کم برخوردار

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از راه‌اندازی اتاق‌های تندرستی و ورزش با اولویت پردیس‌ها و مراکز کم برخوردار خبر داد و گفت: این اتاق‌ها در ۳۳ پردیس و مرکز آموزش عالی این دانشگاه راه‌اندازی شده است.

به گزارش سیناپرس، وحید عالمیان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش نشاط در سراهای دانشجویی، ارتقاء سطح سلامت جسمانی و روانی، تقویت روحیه همگرایی، همدلی در محیطی امن و سالم، مقابله با نرخ بالای آسیب های اجتماعی ، افزایش دانش و بهبود نگرش دانشجو معلمان در رابطه با عادات و الگوهای حرکتی صحیح، افزایش سرانه فضاهای ورزشی با اولویت پردیس ها و مراکز کم برخوردار و سپس سایر پردیس ها و مراکز پیش بینی شده است .

عالمیان در ادامه بیان کرد: اتاق های تندرستی، فضای مناسبی در داخل پردیس ها و مراکز می باشد که تحت نظر افراد متخصص و با بهره گیری از دانش، آگاهی و تجربه لازم و به کمک مربیان آموزش دیده و تجهیزات مورد نیاز، محیطی مناسب برای فعالیت جسمانی – حرکتی دانشجو معلمان فراهم می کند و در طولانی مدت ضمن ایجاد نگرش مثبت به اهمیت فعالیت بدنی و حفظ تندرستی در دانشجو معلمان، آنها را به داشتن سبک زندگی فعال و سالم تشویق می کند.

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در این خصوص، افزود: فعالیت اتاق‌های تندرستی و ورزش در پردیس ها و مراکز و تحت پوشش قرار دادن دانشجو معلمان، گامی موثر در راستای کرامت انسانی و برخوردار بودن از نسلی سالم، قوی و با نشاط و معلمانی کارآمد خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ وی در پایان از اجرای این طرح در مرحله اول در ۳۳ پردیس و مرکز آموزش عالی کم برخوردار خبر داد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا