معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی:
انجمن های علمی یکی از مهمترین مکان‌ها برای افتخارآفرینی و ساختن آینده دانشجویان است

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: انجمن های علمی یکی از مهمترین مکان‌ها برای افتخارآفرینی و ساختن آینده دانشجویان است.

به گزارش سیناپرس اردبیل، دکتر عباس فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی ۱۵ مهر در جلسه توجیهی دبیران انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: انجمن های علمی یکی از مهمترین مکان‌ها برای افتخارآفرینی و ساختن آینده دانشجویان است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما فراهم سازی زمینه های مناسب برای ترقی دانشجویان است، افزود: برگزاری کارگاه‌ ها و دوره ‌های مختلف، انواع کلاس‌ های آموزش و مهارتی، آماده‌سازی دانشجویان برای مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری از فعالیت‌هایی است که در انجمن ‌های علمی انجام می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با تأکید بر اهمیت فعالیت های نوآورانه، گفت: ما منتظر برنامه‌ های ابتکاری، خوب و خلاق انجمن‌ های علمی هستیم و در این راستا علاوه بر حمایت از فعالیت های انجمن های علمی، سعی شده تا بهترین اساتید را در دانشکده ها به عنوان اساتید مشاور انجمن‌های علمی انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: دانشگاه ما زمانی ارزش دارد که محل علم، پژوهش، تحقیق، نوآوری و فعالیت های خلاقانه باشد و افتخار دانشگاه این است که انجمن های علمی این امر را محقق می نمایند.

دکتر میرمهدی سیدرحیمی مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: وظیفه معاونت فرهنگی و اجتماعی ایجاد بستر مناسب برای انجام فعالیت های علمی است تا دانشجویان بتوانند در این فضای مناسب به فعالیت ‌های خود ادامه داده و استعدادهای بالقوه خود را به بالفعل تبدیل کنند.

مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی با تأکید بر تعامل اعضای شورای مرکزی انجمن های علمی، افزود: با برنامه ریزی و تعامل سازنده می توان کار گروهی انجام داده و به پیشبرد اهداف کمک کرد. همچنین کارهای گروهی باید با اخلاق و رفتار اجتماعی همراه باشد.

وی خواستار توجه انجمن های علمی به شاخص ‌های فعالیت‌ های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد و ادامه داد: عصاره فعالیت ‌های انجمن‌ های علمی سالانه در جشنواره حرکت دیده شده و انجمن‌ های علمی برتر معرفی می شوند.
گفتنی است در ادامه کارشناسان حوزه مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی به ارائه بیانات خود پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا