فراخوان برگزاری نمایشگاه «یک تجربه نوآورانه» منتشر شد

نمایشگاه «یک تجربه نوآورانه» به مناسبت هفته ملی کودک، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری وزارت دادگستری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای 17 و 18 مهر ماه 1402 در محل صندوق برگزار می‌شود.

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این نمایشگاه که مختص کودکان و نوجوانان تا زیر 18 سال برگزار می‌شود اهدافی چون معرفی فناوری‌های جدید و نوظهور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان به کودکان و نوجوانان، ایجاد فضایی جذاب برای گروه سنی مذکور برای تجربه فناوری‌های جدید و آشنایی با محصولات و فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی را دنبال می‌کند.

همچنین فناوری‌های موثر بر توسعه عدالت آموزشی، سلامت، بهداشت و ایمنی کودک و نوجوان، فناوری‌های ارتقاء کیفیت زیست و رشد کودکان دارای محدودیت حرکتی و انواع بیماری‌ها و معلولیت‌ها، کودک و محیط زیست، کسب‌وکارهای توسعه‌یافته و محصولات طراحی و تجاری‌شده توسط نوجوانان از محورهای این نمایشگاه دو روزه هستند.

گفتنی است مهلت ثبت‌نام جهت حضور در این نمایشگاه تا 31 شهریور ماه است و متقاضیان می‌توانند برای حضور در این نمایشگاه از طریق پیوند inif.ir/web/guest/ie  ثبت نام کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09056225164 تماس بگیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا