مدرسه تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی برگزار می‌شود

دبیرخانه هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، برنامه «مدرسه تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی» را در چهار روز برگزار می‌کند.

به گزارش سیناپرس به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دبیرخانه هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری مرکز تحقیقات جراحی مغز و اعصاب عملکردی و یک شرکت دانش بنیان و موسسه The Carpentries آمریکا این مدرسه را برگزار می کند.

برنامه «مدرسه تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی» به صورت یک دوره فشرده پروژه محور طی روزهای ۹، ۱۰، ۱۶ و ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

در این دوره آموزش پذیران علاوه بر یادگیری مبانی برنامه نویسی برای یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، پروژه هایی را در راستای بهبود عملکرد تشخیص و درمان با کمک روش های متنوع هوش مصنوعی و علم داده و با توجه به زمینه های علاقمندی خود انجام می‌دهند.

همچنین آموزش پذیران فرصت شرکت در جلسات پرورش ایده های خلاقانه متعدد را با حضور اساتید برجسته در حوزه‌های مختلف علوم پزشکی از جمله ژنتیک، داروسازی، جراحی و اخلاق در پژوهش های هوش مصنوعی در پزشکی خواهند داشت.

سر فصل های مهم این برنامه عبارتند از:

آشنایی با اخلاق در حیطه هوش مصنوعی در پزشکی

آشنایی با مفهوم یادگیری ماشین و یادگیری عمیق

آموزش مقدماتی برنامه نویسی با پایتون برای مدیریت داده های حجیم بالینی

آموزش کار با داده های ژنومیکی بیماران در پایتون

آموزش کار با داده های MRI بیماران در پایتون

آموزش پردازش سیگنال های مغزی (EEG) با کمک الگوریتم های هوش مصنوعی

آموزش روش نگارش مقالات علمی پژوهشی با متدولوژی هوش مصنوعی در بیماری ها

آشنایی با کار آفرینی و فعالیت های دانش بنیان در هوش مصنوعی پزشکی

این برنامه به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود و در پایان دوره، گواهینامه معتبر به زبان فارسی برای تمامی شرکت کنندگان و گواهینامه بین المللی برای افراد متقاضی آن صادر خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس ir.ac.sbmu.fnrc مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۲۶۷۲۰۰۱۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا