این عینک جایگزین ساعت های هوشمند می شود

در حالی که تا الان عینک ‌های هوشمند بهترین بازده را نداشته ‌اند، اما با درنظر گرفتن جنبه‌هایی از فناوری، آن ها همچنان پتانسیل بالایی دارند.

به گزارش سیناپرس، این عینک جدید با نام Minimis Glass اولین عینک هوشمند جهان است که برای ردیابی تناسب اندام، نظارت بر سلامت و ناوبری طراحی شده ‌است.

این عینک های ساده که ۹۰ گرم وزن دارند، برای کار کردن به دستگاه ثانویه نیاز نداشته و می توانند داده های تمرینات ورزشی و نقشه های ناوبری را در زمان واقعی ارائه دهند. آنها همچنین می توانند به حساب کاربری اپلیکیشن های موسیقی شما وصل شده و با هدفون یا هدفون بلوتوث جفت شوند.

جوزف گوئو (Joseph Guo) بنیانگذار Minimis که توسط یک شرکت نوپا در سیدنی استرالیا طراحی شده، می خواست کالایی عالی برای دوندگان و دوچرخه سواران ایجاد کند و نیاز به بررسی صفحه نمایش تلفن یا ردیاب مچ دست برای ارائه آمار عملکرد یا نقشه مسیر را از بین ببرد.

گوئو گفت: من از ساعت‌های هوشمند چسبناک و همچنین از حمل تلفنم هنگام تمرین متنفرم. این ابزارها می توانند خطرناک باشند چراکه مجبور می شوید به پایین نگاه کرده و بدون تمرگز چند متر را طی کنید. تجربه فعلی ورزش های استقامتی بسیار بیهوده و قدیمی است و هیچ جایگزینی وجود ندارد، بنابراین ما یکی درست کردیم.

او می افزاید: این آغاز یک دوره جدید برای پوشیدنی های ورزشی است. یک روز دیگر از ساعت‌های هوشمند و رایانه‌های نصب شده روی دوچرخه استفاده نخواهیم کرد.

به گزارش سیناپرس، در حالی که میدان دید واضح برای فعالیت‌هایی مانند دویدن، پیاده‌ روی و دوچرخه‌ سواری حیاتی است، شیشه این عینک با یک میکرو نمایشگر OLED با وضوح بالا در یک سوم بالای صفحه عینک همه چیز را تمیز و ساده نمایش داده و دید شما را از مسیر پیش رو تضمین می ‌کند.

این عینک ها یک سیم کارت اینترنتی داشته، به قابلیت‌های Wi-Fi و بلوتوث مجهز شده‌ و از پلتفرم سیستم‌ عامل اندروید سفارشی استفاده می ‌کنند. آنها همچنین دارای یک نمایشگر ضربان قلب هستند که موارد حیاتی شما را در شقیقه شما ردیابی می کند.

دو باتری ۶۵۰ میلی آمپر، اگر عینک را به طور مداوم روشن کنید حدود ۷ ساعت عمر باتری داشته و در صورت استفاده متناوب از آنها تا ۱۱ ساعت شارژ حفظ می کند.

گفتنی است که همانند سایر محصولات ورزشی این عینک نیز دارای امکانات ضد مه، مقاومت در برابر آب و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است.به گزارش سیناپرس، این عینک را می توان با یک کابل USB-C شارژ کرد و قیمت آن ۴۶۰ دلار آمریکا است که یک جعبه شارژ همراه رایگان نیز دارد.

مترجم: ندااظهری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا