اجرای پروژه بزرگ ساختمان سازی توسط چین در حاشیه خلیج فارس

چین طی سال های اخیر نگاهی ویژه به بازارهای مختلف کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته و این مشتریان ثروتمند همواره هدفی مناسب برای کشورهای ارائه دهنده فناوری محسوب می شوند. اخیرا در کنار حوزه های مختلف صنایع، پتروشیمی، خودروسازی و … چین در حال اجرای پروژه های بزرگ ساختمان سازی در کویت است.

به گزارش سیناپرس، چین بر اساس قراردادی جدید با دولت کویت، موظف به ساخت و تولید پروژه های مسکونی شده است. به همین دلیل در حال حاضر و علی رغم شرایط گرم آب و هوایی، سایت های مختلف ساختمان سازی زیر نظر چین در کشور کویت فعال بوده و یکی از مهمترین این طرح ها، پروژه مسکن ویژه ای است که توسط شرکت های چینی در استان احمدی، کویت انجام می شود.

این پروژه مسکن سازی انبوه  که مشترکاً توسط Power Construction Corporation Of China (PowerChina) و China Railway Group Limited (CREC) ساخته می شود، در استان احمدی کویت واقع شده است. یکی از این پروژه ها با ۵۹۷ واحد ساختمان مسکونی و فروشگاه و همچنین سایر ساخت و سازهای زیربنایی، مساحت کل تقریباً ۶۳۰ هزار متر مربع را تحت پوشش قرار داده است. به گزارش سیناپرس، بر اساس توافقات انجام شده بین دو کشور، این پروژه قرار است در سال ۲۰۲۴ تکمیل شود.

مترجم: نداجوادهراتی

منبع: english.news.cn

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا