علاقمند به استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در هرمزگان هستیم

در راستای توسعه همکاری دوجانبه سردارهدایت الله امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با دکتر احمد زاهری سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان دیدار کرد.

سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان صبح امروز (هشتم مردادماه) در این دیدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جهاددانشگاهی را دو نهاد مولود انقلاب اسلامی دانست که می‌توانند کارهای بزرگی را با همکاری یکدیگر انجام دهند، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نیازهای استان را در زمینه‌های مختلف مانند صنعت، شیلات و … شناسایی کرده و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب و با همکاری سایر نهادهای مرتبط در مسیر رفع نیازها و مسائل استان گام برداریم.

دکتر احمد زاهری با اشاره به اینکه جابجایی مرزهای دانش در گام دوم انقلاب مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، تصریح کرد: تمام قد در خدمت توسعه و پیشرفت استان هستیم و در این مسیر دست همکاری همه نهادها را می فشاریم و آمادگی انتقال دانش مورد نیاز استان از جهاددانشگاهی سراسر کشور را داریم تا بتوانیم با همکاری در راستای توسعه علم، فناوری و دانش گام‌های محکم و استواری برای استان برداریم.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان نیز در این دیدار با بیان اینکه جهادگری و وظیفه محوری در حوزه‌های مختلف نقاط اشتراک فعالیت‌های هر دو مجموعه است، افزود: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است که از نیروهای متخصص و جوان دارای تفکر جهادی بهره مند است.

سردار هدایت الله امیری با بیان اینکه علاقمند استفاده از ظرفیت های بسیار خوب جهاددانشگاهی در استان هستیم، افزود: کمک به حل مسایل اولویت دار استان و احصا مسایل علمی حوزه های تخصصی بخشی از فعالیت های مشترک دو مجموعه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا