مرکز نوآوری نهاوند به مرکز رشد ارتقاء یابد

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری استان همدان تاکید کرد: مرکز نوآوری شهرستان نهاوند باید به مرکز رشد ارتقاء یابد و واحدهای موجود به رشد، مؤسسه و دانش بنیانی تبدیل شوند.

بهزاد خزاییان در نخستین شورای ستاد دانش‌بنیان شهرستان نهاوند با دستور کار بررسی تسهیلات تبصره ۱۶و ۱۸ و با هدف رفع موانع موجود، به ارائه گزارشی از ظرفیت‌های زیست بوم فناوری پرداخت و مطرح کرد: حمایت‌های استاندار و فرمانداران سبب شد تا سال گذشته براساس ارزیابی وزارت کشور و بررسی شاخص‌ها پارک علم و فناوری استان رتبه نخست را در دو شاخص کسب کند.

وی تصریح کرد: سال گذشته توانستیم در تعامل با برخی نمایندگان استان و استاندار همدان در بودجه ۱۴۰۲ با رشد ۵۴ درصد مواجه شدیم و این همراهی را در شهرستان امسال هم نیاز داریم که با کمک فرماندار و نماینده، مرکز نوآوری را به مرکز رشد ارتقاء دهیم و واحدهای موجود به رشد، مؤسسه و دانش بنیانی تبدیل شوند.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری نهاوند نیز گفت: درباره اعتبارات بنیاد برکت صددرصد پرداختی داشته‌ایم و حدود ۵۰ درصد پرونده‌های بنیاد علوی هم پرداخت شده و باقیمانده‌ها هم تلاش می‌شود با تکمیل پرونده‌ها پرداخت شود.

جعفر سلگی درباره تبدیل مرکز نوآوری شهرستان به رشد هم اظهار کرد: به‌زودی این اقدام عملی خواهد شد که گام بزرگی در حوزه دانش بنیان برای شهرستان خواهد بود و نیازمند حمایت پارک فناوری استان هم است.

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا