رویان سه دهه در راستای استحکام خانواده فعالیت کرده است

رییس پژوهشگاه رویان موضوع جوانی جمعیت را یکی از دغدغه‌های رهبری عنوان کرد و گفت: «رویان» سه دهه در راستای استحکام خانواده و کمک به خانواده‌های نابارور فعالیت کرده است.

دکتر عبدالحسین شاهوردی در مراسم سالروز بازدید مقام معظم رهبری از پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی که امروز با عنوان «رویان برای ایران جوان» برگزار شد، گفت: آن روز یکی از روزهای به‌یاد ماندنی برای مجموعه رویان و جهاد دانشگاهی است و سخنان مقام معظم رهبری همواره یک سرمایه معنوی برای جهاد دانشگاهی و «رویان» بوده است.

وی خاطر نشان کرد: همکاران «رویان» به منظور استمرار این اعتماد در تلاش هستند با انجام فعالیت‌های گزین و پاسخگویی به نیاز جامعه، به‌ویژه در مباحث نوین علمی خط شکن باشند.

رییس پژوهشگاه رویان، موضوع جوانی جمعیت را یکی از دغدغه‌های رهبری عنوان کرد و گفت: «رویان» سه دهه در راستای استحکام خانواده و کمک به خانواده‌های نابارور فعالیت کرده است.

وی با اشاره به تعداد مراکز ناباروری در کشور، گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰ مرکز درمان ناباروری وجود دارد که بخش عمده آن با جهاد دانشگاهی در ارتباط هستند. همچنین تولد ۴۰ هزار نوزاد مؤید این موضوع است که در پژوهشگاه رویان و جهاد دانشگاهی این دغدغه پیگیری شده است.

شاهوردی با اشاره به شکل‌گیری کارگروه جوانی جمعیت در پژوهشگاه رویان، گفت: امیدواریم جمع‌بندی این نشست سرآغاز فعالیت‌های کارگروه جوانی جمعیت در پژوهشگاه رویان و مجموعه جهاد دانشگاهی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا