مهلت شرکت در رویداد بازی سازی پارک فناوری پردیس تا 30 تیرماه تمدید شد

مهلت شرکت در رویداد بازی سازی پارک فناوری پردیس (جینو پیچ) با محوریت ساخت بازی های مرتبط با ایجاد کسب و کار و استارتاپ، تا 30 تیرماه تمدید شد.

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، شهاب عظیمیان دبیر رویداد جینو پیچ با اشاره به برگزاری این رقابت بازی سازی گفت: مهلت ثبت نام در این رویداد تا 30 تیرماه تمدید شده است.
عظمیان گفت: هدف از این رویداد، حمایت از توسعه بازی‌های موبایلی با محوریت آموزش کارآفرینی است؛ در این راستا علاقه‌مندان و بازی سازان می‌توانند ایده‌های خود را جهت تولید و توسعه این نوع بازی‌ها تا ۳۰ تیرماه به دبیرخانه این رویداد به آدرس ginno.inotex.com ارسال نمایند.
وی اضافه کرد: طرح های ارسال شده در زمینه های مختلف بازی سازی از جمله نگاه بازار محور، نگاه فنی، نگاه بصری و نگاه توسعه زیرساختی بازی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و پس از داوری اولیه آثار ارسال شده، 16 طرح برتر به مرحله نهایی راه یابند.
عظیمیان گفت: صاحبان طرح های برتر در مرداد ماه در یک رویداد مجازی (دمو دی) به ارائه برخط بازی خود خواهند پرداخت تا پس از انجام داوری های تخصصی، سه طرح برتر معرفی و از آنها تقدیر شوند. جایزه نفر اول این رویداد 50 میلیون تومان، نفر دوم 30 میلیون تومان و نفر سوم 15 میلیون تومان خواهد بود.
عظیمیان افزود: اگر بازی های منتخب این رویداد قابلیت آن را داشته باشند که در مسیر توسعه و تجاری سازی قرار بگیرند، پارک فناوری پردیس حمایت های لازم از جمله اختصاص فضای کار اشتراکی و تسهیلات حمایتی برای تجاری سازی این بازی ها را در دستور کار خود دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا