فولکس قورباغه ای برای آینده ای الکتریکی احیا نمی شود

فولکس واگن بیتل، که یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین نام ها در تاریخ این شرکت آلمانی و همچنین در دنیای خودرویی است، به عنوان بخشی از استراتژی این برند برای آینده ای تمام الکتریکی احیا نخواهد شد.

به گزارش سیناپرس، این اطلاعات از زبان رئیس این کمپانی یعنی توماس شفر است که با نشریه های خودرویی پس از انتشار یک رندر دیجیتالی از آنچه که به نظر می‌رسید تفسیری مدرن از بیتل نمادین در فضای مجازی بود، صحبت کرد. وسیله نقلیه قرمز رنگ، که در تصویر زیر نشان داده شده است، یک مفهوم کامپیوتری است که برای لیدی باگ (بانوی کفش دوزکی) ابرقهرمانی کودکانه با نامی متناسب با ظاهرش طراحی شده است که در فیلم انیمیشن کودکان”Miraculous: Ladybug & Cat Noir ”  بازی می کند.

شفر در مورد تکیه بر نوستالژی برای احیای مدل های خاص از گذشته این شرکت، گفت: چنین کاری حداقل برای مدل بیتل یک بن بست خواهد بود و به وقوع نخواهد پیوست.

“بدیهی است که ما در تاریخ خود نام های زیادی داریم، اما می توانم بگویم، فقط اندکی بیشتر از تعداد انگشت شماری هستند که واقعاً نمادین و جهانی هستند. نمونه هایی معمولی مانند گلف و تیگوآن وجود دارند، و نمونه هایی معروف نیز مانند شیروکو. آیا اگر شما باشید، این نام های معمولی را زنده نگه می دارید یا یک نام افسانه ای را؟ این بخشی از فلسفه نامگذاری ما است که اکنون در حال نهایی کردن آن هستیم”.

در مورد بازگشت بیتل، شفر می‌گوید:این مدل دوره و روزگار خود را سپری کرده است و زمان آن رسیده که با مدل‌هایی که در سال‌های اخیر موفقیت چشمگیری داشته‌اند، به جلو حرکت کنیم.

شفر به اصحاب رسانه اظهار داشت: با قطعیت نمی گویم، اما در حال حاضر و در وضع فعلی کمپانی، بازگشت بیتل را بسیار بعید می دانم. مدل ها و نام هایی خودرویی می آیند و دوره ای را با موفقیت سپری می کنند و بعد به بخشی از تاریخ شرکت بدل می شوند. و با متعادل کردن همه فناوری‌های و هزینه‌های مرتبط با توسعه ی آن، باید پول را در بهترین مکان ممکن سرمایه‌گذاری کرد.

با همه این حرف ها، مدل جدید برقی فولکس واگن آی دی باز- ID BUZZ – کاملا برگرفته از طراحی نسل اول مینی بوس میکرو باس این شرکت است، که در قامت طرحی مدرن با نگاه به گذشته پدیدار شده است، اما این کار نشان دهنده تمایل شرکت به ادامه این مسیر برای سایر مدل ها نیست.

به گزارش سیناپرس، در عوض، آینده تمام الکتریکی فولکس واگن احتمالاً شامل مدل ‌های به روز شده با اسامی جدید از گلف و GTI و همچنین تیگوان خواهد بود که برای نسل جدید تولید می‌شوند.

مدل آی دی 7 سدان عملاً جایگزین مدل پاسات قدیمی در عصر برق می شود، در حالی که مدل مقرون به صرفه ی آی دی 2 می تواند جای فولکس واگن پولو ی فعلی را در ترکیب این شرکت بگیرد.

مترجم: محمد زارعلی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا