ضرورت تقویت تعاملات بین روسای دانشکده‌ها و شورای صنفی دانشجویان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهیدبهشتی با اشاره بر اهمیت جایگاه و فعالیت‌های شورای صنفی دانشجویان، بر ضرورت تقویت ارتباط رییس دانشکده‌ها با اعضای این شورا تاکید کرد.

دکتر علیرضا زالی در جلسه تودیع و معارفه دبیر مرکزی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی گفت: هم‌اندیشی اعضای این شورا برای حل مشکلات تاکنون ستودنی بوده‌است و در دور جدید فعالیت آن، باید جلسات عملیاتی‌تری با حضور معاونین، مدیران و برخی اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه برگزار شود.

وی ادامه داد: اعضای شورای صنفی شجاعت و جسارتی بی‌نظیر در حوزه صنفی دارند و قرارگیری در معرض مطالبات ۱۲ هزار دانشجوی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی به دنبال حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی آنها، با تلاش فراوان توامان است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی حضور در برخی تشکل‌های دانشجویی را یک ممارست تلقی کرد و افزود: علیرغم تمام چالش‌ها تجربه نشان می‌دهد دانشجویانی که در تشکل‌های صنفی، فرهنگی و سیاسی دانشگاه فعالیت دارند در ابعاد اجتماعی و ارتباطی آینده شغلی خود نیز با مسائل کمتری روبه‌رو هستند.

وی تصریح کرد: برون‌داد تشکل‌های دانشجویی به نفع دانشجویان و مدیران کشور و به طور مشخص وزارت بهداشت در نظام سلامت است.

به گفته دکتر زالی، نگاه دانشجویان نیز باید به شورای صنفی نگاهی حمایتی باشد و شورا تمام تلاش خود را به کار گیرد تا جایگاهش میان دانشجویان کمرنگ نشود.

به گزارش سیناپرس به نقل از دانشگاه علوپزشکی شهید بهشتی، وی از تصمیمات و اقدامات هیئت‌رئیسه دانشگاه برای رفع مشکلات رفاهی دانشجویان نظیر تامین فضای فیزیکی، تجهیز و نوسازی خوابگاه‌ها، به ویژه خوابگاه متاهلین خبر داد و گفت: برای رفع مسائل باید دست به دست هم بدهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا