بسیاری از مردم برای بازنشستگی خود پس انداز کافی ندارند

بسیاری از مردم در کشورهایی همچون ایالات متحده آمریکا زودتر از آنچه انتظار دارند، بازنشسته می شوند. اما این موضوع بدان معنا نیست که وضعیت مالی آن ها خوب است. نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد:تقریباً نیمی از بازنشستگان پول کافی برای گذراندن دوران بازنشستگی خود پس انداز نکرده اند.

به گزارش سیناپرس، نتایج یک نظرسنجی جدید از ۲ هزار بازنشسته نشان داد؛ بسیاری از افراد در شرایطی که انتظار دارند در سن 63.2 سالگی بازنشسته شوند، اما در عوض این کار را در 61.5 سال انجام دادند و تقریباً دو سال زودتر بازنشسته شدند. یک نفر از هر سه (۳۲ درصد) حتی ادعا کردند که اگر فرصت داشتند زودتر بازنشسته می شدند.

با این حال، ۸۱ درصد اعتراف کردند: در حین بازنشستگی با مشکلاتی روبرو بوده ‌اند، که معمولاً در پذیرش تغییرات در سلامتی خود با افزایش سن (۵۱%) و رها کردن شغل قبلی خود (۲۲%) خلاصه می شد.

اگرچه ۷۸ درصد طبق گزارش‌ها اعلام کردند به موفقیت در حرفه خود دست یافته ‌اند، اما تنها ۲۵ درصد گفته ‌اند که دیگر کار نکرده و ۴۷ درصد نیز می گویند پس از بازنشستگی نیز مجبور به کار کردن هستند. در این میان از بین افرادی که به کار بازگشته اند، ۴۰ درصد این کار را برای گذراندن وقت خود انجام داده اند، در حالی که بسیاری به دلایل دیگری از جمله مشکلات مالی یا کمک به اعضای خانواده، دوستان یا کارفرمای سابق این کار را انجام داده اند.

به گزارش سیناپرس، در این میان یک نفر از هر چهار نفر (۲۶%) به دلیل افزایش هزینه های زندگی مجبور شده است که به کار بازگشته و ۴۴ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اذعان کردند که مقدار پولی که برای بازنشستگی پس انداز کرده اند کافی نیست و ۱۵ درصد نیز اعتراف کردند که هیچ سرمایه ای برای بازنشستگی پس انداز نکرده اند.

به گفته محققان، هزینه واقعی مراقبت ‌های بهداشتی اغلب به شدت از سوی افراد بازنشسته دست‌ کم گرفته می ‌شود و این یک تصور غلط رایج است که بیمه تمام هزینه های مراقبت های بهداشتی شما را پوشش می دهد. این موضوع در حالی است که هنگام برنامه ریزی برای بازنشستگی، مراقبت های بهداشتی باید به عنوان یکی از دغدغه های اصلی شما در اولویت قرار گیرد.

مترجم: ندا اظهری

منبع: studyfinds

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا