آیا دوچرخه کوهستان Trance پایش به ایران باز می شود؟

Giant به تازگی از جدیدترین دوچرخه کوهستان برقی خود رونمایی کرده است که مشتاق ترین دوچرخه سواران آفرود را پذیرایی می کند. Trance Advanced E+ Elite که روی پلتفرم دوچرخه کوهستانی معروف Trance با سیستم تعلیق کامل ساخته شده است، سبک ترین دوچرخه کوهستان الکتریکی در کاتالوگ Giant تا به امروز است. بیایید نگاهی دقیق تر به این دوچرخه کوهستان برقی توانا بیندازیم.

به گزارش سناپرس، در اندازه متوسط، Trance Advanced E+ Elite 0 تنها 18.8 کیلوگرم وزن دارد. فرمولی که شرکت جاینت توانست این کار را به کمکش انجام دهد، ترکیب فناوری اختصاصی با برخی از بهترین قطعات و لوازم صنعت دوچرخه سازی بود.

از دیدگاه عملکرد، Trance Advanced E+ Elite 0 جدید از سیستم جدید SyncDrive Pro 2 پشتیبانی می‌کند. این موتورِ دوچرخه الکترونیکی با همکاری شرکت معظم و خوش نام یاماها ساخته شده است و حداکثر گشتاور 85 نیوتن متری و تا 400 درصد کمک برقی را به راکب ارائه می دهد. وزن این موتور برقی تنها 2.7 کیلوگرم است که به طراحی سبک وزن دوچرخه کمک شایانی می کند.

باتری جدید EnergyPak Smart 400 انرژی این سیستم چشمگیر را تامین می کند. برای این منظور، جاینت با غول الکترونیکی پاناسونیک که بسته باتری حدود 22700 سلولی را توسعه داد، همکاری کرد. این شرکت توضیح می‌دهد که سلول‌های 22700 سبک‌تر هستند، در حالی که چگالی انرژی بیشتری نسبت به سلول‌های استاندارد موجود در سایر بسته‌های باتری دوچرخه‌های برقی دارند. علاوه بر این، گفته می‌شود که این باتری ها می‌توانند خنک‌تر بماند، که به بهبود خروجی انرژی، استرس کمتر و عمر طولانی‌تر این پک باتری منجر می‌شود. علاوه بر این، شارژر هوشمند گنجانده شده قادر به بهینه سازی شارژ باتری برای عمر طولانی تر آن است.

فریم یا تنه دوچرخه ترنس جدید از فیبر کربن ساخته شده است که وزن کم و حمل و نقل چابک را حتی در فنی ترین و صعب العبور ترین مسیرها تضمین می کند. این دوچرخه به یک دوشاخ تعلیق 150 میلی متری در جلو مجهز شده است، در حالی که حرکت بازوی تعلیق چرخ های عقب حد اکثر 140 میلی متر تعیین شده است.

علاوه بر همه اینها، Trance X Advanced E+ Elite 0 جدید اکنون از یک ست آپ چرخ نا متقارن استفاده می کند، به این معنی که یک چرخ 29 اینچی در جلو و یک چرخ 27.5 اینچی در عقب را در خود جای داده است. این به این معنی است که طول پایه زنجیر کمی کوتاه شده است، که به معنای یک دوچرخه با هندلینگ بسیار عالی و هوشمندانه است.

وقتی نوبت به قیمت و در دسترس بودن می رسد، Giant Trance X Advanced E+ Elite جدید دارای قیمت اولیه 5499 پوند بریتانیا یا حدود 340 میلیون تومان است.به گزارش سیناپرس، این مدل سطح مبتدی پایه است که به قطعات نسبتاً اساسی مانند مجموعه شانژمان، طبق قامه و طبق عوض کن Shimano Deore مجهز شده است. برای کسانی که به دنبال بهترین جاینت ترنس هستند، Trance X Advanced E+ Elite 0 مجهز به سوپاپ Fox Live، پیشرانه کامل SRAM Eaglo X01 AXS و چرخ‌های سبک وزن Zipp 3Zero است. در این مشخصات، این دوچرخه دارای برچسب قیمتی چشمگیر 12999 پوند یا حدود 800 میلیون تومان است.

به گزارش سیناپرس، از آنجا که بیش از 15 سال است که کمپانی جاینت در ایران نمایندگی فروش دارد و محصولات آن علاقمندان بسیاری در کشورمان دارند، بعید نیست که بزودی شاهد سری جدید دوچرخه ی ترنس پشت ویترین های جاینت در تهران باشیم. هرچند که قیمت نمونه ی برقی آن سر به فلک کشیده است.

گزارش: محمد زارعلی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا