در نمایشگاه پکن؛
رونمایی از جدیدترین فناوری های روباتیک و هوش مصنوعی

طی سال های اخیر فناوری های مرتبط با هوش مصنوعی و روبات ها به طور گسترده ای توسط افراد مورد استفاده قرار گرفته و روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. به تازگی کشور چین میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای این حوزه است که در آن جدیدترین دستاوردهای مرتبط با هوش مصنوعی معرفی شده اند.

به گزارش سیناپرس، نمایشگاه فناوری روباتیک و هوش مصنوعی از روز گذشته به میزبانی پکن پایتخت کشور چین آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای این حوزه از گوشه و کنار جهان معرفی شده و آینده هوش مصنوعی و دانش روباتیک ترسیم می شود.

این نمایشگاه بزرگ در منطقه نمایشگاهی انجمن Zhongguancun در پکن، برپا شده و در آن تعداد بی ‌شماری از محصولات و برنامه ‌های فناوری هوشمند در حال شکل دادن چشم ‌انداز امیدوارکننده ای از زندگی آینده برای مردم از سراسر جهان هستند.

از جمله مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به وسایل نقلیه جدید مبتنی بر انرژی های پاک اشاره کرد. علاوه بر این نسل جدید پهپادهای هوشمند، روبات های مورد استفاده در جراحی و علوم پزشکی، تجهیزات ضبط هوشمند حرکت، روبات های بیونیک انسان نما با اندازه کامل، فن آوری ذخیره سازی انرژی از هوای فشرده نیز در غرفه های این نمایشگاه معرفی شده اند. گفتنی است بسیاری از شرکت های پیشرو در حوزه ساخت روبات و فناوری های هوشمند از جدیدترین فناوری های خود در این حوزه رونمایی کرده اند و برای نمونه خودروی پیل سوختی هیدروژنی هیوندای برای نخستین بار در نمایشگاه فناوری روباتیک و هوش مصنوعی پکن به علاقه مندان معرفی می شود. به گزارش سیناپرس، در این گزارش تصویری با گوشه هایی از این نمایشگاه آشنا خواهید شد.

مترجم: ندا جوادهراتی

منبع: english.news.cn

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا