مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد:
تشکیل پویش حامیان صنعت و محیط زیست در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تشکیل پویش حامیان صنعت و محیط زیست با هدف جلب مشارکت واحدهای تولیدی به منظور پاکسازی و تنظیف شهرک‌های صنعتی خبر داد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، هاشم علایی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل دوم خرداد در پویش پاکسازی شهرک صنعتی اردبیل، ضمن بیان این خبر اظهار کرد: این پویش با مشارکت کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان، واحدهای تولیدی، شرکت‌های خدماتی و فعالان محیط زیست برگزار می‌شود تا ضمن اشاعه فرهنگ حفظ محیط زیست، نسبت به پاکسازی محیط از زباله اقدام شود.

علایی ادامه داد: در اولین اقدام، پاکسازی شهرک صنعتی اردبیل (۱) در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با حضور چشمگیر کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی، واحدهای تولیدی، اعضای شرکت‌ خدماتی و حامیان محیط زیست، این برنامه به شکل مطلوبی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، مهمترین هدف از اجرای این پویش‌ها را جلب مشارکت واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: با مشارکت هرچه بیشتر واحدهای تولیدی در حفظ و نگهداری از شهرک‌های صنعتی، به طور حتم در آینده شاهد بهتر شدن وضعیت عمومی شهرک‌های صنعتی استان خواهیم بود.

وی از واحدهای تولیدی و علاقه‌مندان به محیط‌زیست دعوت کرد تا با حضور در برنامه‌های آتی پویش، به حفظ محیط ‌زیست کمک کنند و یک روز خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا