انتصاب سرپرست جهاددانشگاهی استان مازندران

با حکمی از سوی رییس جهاددانشگاهی، مهندس محمدرضا یوسفی مهربه عنوان سرپرست جهاددانشگاهی استان مازندران منصوب شد.

دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در حکمی مهندس محمدرضا یوسفی مهر را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی استان مازندران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

انتظار می‌رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی جهاددانشگاهی به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای آن واحد در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.
ضمن تعامل سازنده با مدیریت ارشد استان و دانشگاه‌ها، مراکز علمی، نهادهای دولتی و خصوصی استان نسبت به موارد زیر کوشا باشید:

۱- برنامه ریزی مناسب جهت پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهادتبیین

2- تلاش در جهت جذب و بهره مندی از نیروهای جوان مستعد و متخصص

3- ایجاد بستر لازم جهت حضور فعالان ،علمی فرهنگی و فناوری در جهت انجام مأموریتهای محوله تعامل سازنده با دانشگاههای استان و همکاری عمیق در حوزه علم و فرهنگ، فناوری و نوآوری

گفتنی است، مهندس محمدرضا یوسفی مهر، پیش از این به عنوان معاون حفاظت اسناد و فناوری اطلاعات حراست جهاددانشگاهی مشغول فعالیت بود.

همچنین در نامه ای جداگانه از فعالیت ها و تلاش های مهندس محمدرضا شافعیان به عنوان رییس سازمان جهاددانشگاهی مازندران تقدیر و تشکر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا