انتخاب بهترین خودروهای سال از دید کارشناسان

گروهی از کارشناسان صنعت خودرو، طی رویداد ویژه اتوکار ۲۰۲۳ اقدام به انتخاب برترین خودروهای سال در حوزه های مختلف کردند.

به گزارش سیناپرس، کارشناسان اتوکار ۲۰۲۳ طی رویداد ویژه ای که در پیست مسابقه سیلوراستون برگزار شد، نسبت به انتخاب برترین های صنعت خودروسازی در سال جدید اقدام کردند.

بهترین خودروهای سال انتخاب شدند؛

هیوندای آیونیک 6

این خودروی سوپر سالن الکتریکی دارای ویژگی های چشمگیری بوده و امکان رانندگی آیرودینامیک و منعطف را برای راننده فراهم می کند، قابلیت شارژ فوق سریع و بردی تا ۵۰۰ کیلومتر با یک بار شارژ  آن را در رتبه نخست برترین خودروی برند قرار می دهد.

جذاب ترین سرگرم کننده ترین خودروی سال:

هوندا سیویک تایپ R

به باور کارشناسان، فقط یک برنده مستحق دریافت عنوان جذاب ترین و سرگرم کننده ترین خودروی سال  وجود دارد و این عنوان بدون شک به هوندا سیویک تایپ R  اعطا می شود.

این خودرو ترکیبی ایده ‌آل از دینامیک رانندگی عالی، سرعت سریع و ظرافت را ارائه داده و از جمیع جهات یک محصول عالی و درخشان است.

بهترین خودروی شاسی بلند سال

 Range Rover Sport

به گزارش سیناپرس، امروز، تبدیل شدن به یک شاسی بلند مدرن نیاز به عملکرد مناسب، ظرافت و قدرت و پویایی دارد. بررسی های کارشناسان نشان می دهد در سال جاری رنج روور اسپرت بهتر از رقبای خود بوده و به جرات می توان گفت این خودرو بهترین شاسی بلندی است که می توانید در سال ۲۰۲۳ خریداری کنید.

خودروی رویایی سال

BMW M3 Touring

هنگامی که از صحبت از انتخاب بهترین خودروی رویایی سال می شود، گزینه های زیادی در لیست وجود دارد اما در سال جاری بیشتر کارشناسان اعلام کردند که BMW M3 Touring انتخاب نهایی آن ها است. در واقع این محصول آلمانی جذاب یک خودرو همه کاره محسوب شده و یکی از بهترین مدل هایی است که می توان آنرا برای سلیقه های مختلف تهیه کرد.

بهترین خودروی الکتریکی سال

MG 4

به گزارش سیناپرس، شاید کمتر کسی تصور می کرد که ام جی بتواند عنوان بهترین خودروی الکتریکی سال را از منتقدین دریافت کند اما باید در نظر داشت مدل MG 4 با موفقیت توانسته است تعامل راننده را با خودرو ایجاد کرده و با با امکان شارژ سریع و برد حدودا ۴۰۰ کیلومتری با یک بار شارژ و تناسب قیمت و امکانات، رتبه نخست این جوایز را به خود اختصاص دهد.

بهترین خودروی کوچک سال

جیپ اونجر

این خودروی کوچک به خوبی توانست که امسال رقبای جدی را کنار زده و عنوان نخست این کلاس را به خود اختصاص دهد. این جیپ کوچ با تنها ۴ متر و ۸ سانتیمتر طول، گزینه شهری بسیار عالی بوده و جایگاهی واقعا منحصر به فرد در بازار دارد. برد ۴۰۰ کیلومتری و قیمت ۳۶۵۰۰ پوندی آن نیز در کسب مقام برتر این حوزه تاثیر به سزایی داشته است.

بهترین خودروی بزرگسال

فولکس واگن  Multivan

برای انتخاب بهترین خودروی سایز بزرگ سال کار چندان دشواری پیش روی داوران  قرار نداشت زیرا در نمونه خودروهای سال ۲۰۲۳، یک مدل نسبت به سایر مدل ها کاملا متمایز بود. فولکس واگن T7 Multivan یک وسیله نقلیه به شدت کاربردی با فضای داخلی بسیاربزرگ و امکانات مناسب و ساخته شده از مواد با کیفیت بالا است.

بهترین خودروی خانوادگی

 داچیا جوگر

باید توجه داشت که همه خودرو های موجود در بازار برای مصرف خانوادگی  مناسب نیستند، اما کارشناسان در سال جاری داچیا جوگر را انتخاب نهایی در این کلاس خودروهای پر تعداد تعلام کردند . این خودرو با هفت صندلی، تا ۱۸۰۷ لیتر فضای بار و برچسب قیمت ۱۸۲۹۵ پوند، بهترین خودروی خانوادگی معرفی شده است.

مقرون به صرفه ترین خودروی سال

 داچیا ساندرو

به گزارش سیناپرس، وقتی به گزینه های اقتصادی در سال جاری نگاه می کنیم فقط یک برنده برای این حوزه دیده می شود که نسبت به رقبای خود واجد شرایط است.داچیا ساندرو یک خودروی خوش قیمت و دارای امکانات مناسب است و برای خرید نوع پایه آن باید ۱۳ هزار و ۷۹۵ پوند هزینه کنید.

مترجم: نداجوادهراتی

منبع: autocar

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا