افزایش درآمد واتس اپ، فیس بوک و اینستاگرام طی ماه های اخیر

وقتی صحبت از شبکه های اجتماعی به میان می آید بدون تردید ذهن بیشتر مردم جهان معطوف گزینه هایی همچون واتس اپ، اینستاگرام و فیس بوک می شود که همگی در قالب مجموعه متا به کار خود ادامه داده و رقبایی جدی مانند تلگرام و توئیتر را در کنار خود دارند.

به گزارش سیناپرس، روز گذشته و در پی انتشار گزارش مالی شرکت متا مشخص شد مجموع درآمدهای این مجموعه قدرتمند طی سه ماهه اول سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد افزایش یافته است که این رشد بیش از انتظارات تحلیل گران بود.

بر این اساس اعلام شد؛ درآمد متا در دوره گزارش به ۲۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسید که در مقایسه با ۲۷ میلایرد و ۹۰۰ میلیون دلار در مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است. به گفته فعالان این حوزه، نتایج مالی سه ماهه اول شرکت متا از انتظارات تحلیلگران فراتر رفته و این موضوع نشان از رشد مخاطبان و افزایش کاربران سرویس های خدماتی این مجموعه دارد.

به گزارش سیناپرس، لازم به ذکر است که سود خالص مجموعه متا در این دوره به ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون  دلار رسید که در مقایسه با ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار در سال قبل ۲۴ درصد کاهش داشت. این موضوع در حالی است که گفته می‌شود، سود خالص از انتظارات تحلیل‌گرانی که کاهش بیشتری را پیش‌بینی می‌کردند نیز فراتر رفت.

مترجم: نیروانا محمدحسینی

منبع: tass

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا