رییس پارک علم و فناوری اردبیل تصریح کرد؛
توسعه مراکز رشد اقماری از ضروریات اقتصاد فناورانه است

رییس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: رشد و توسعه مراکز رشد اقماری در شهرستان‌های استان از ضروریات تقویت اقتصاد فناورانه می باشد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، یوسف عباسپور گیلانده، رییس پارک علم و فناوری اردبیل، در جلسه شورای مرکز رشد پارک علم و فناوری، رشد و توسعه مراکز رشد اقماری شهرستان های استان را خواستار شد.

عباسپور به اهمیت و جایگاه مراکز رشد در سطح شهرستان ها اشاره و گفت: مراکز رشد اقماری در سطح استان ها می تواند تاثیر بسزایی در چرخه اقتصاد فناورانه داشته باشد.

رییس پارک اردبیل در ادامه افزود: رشد و توسعه مراکز رشد اقماری شهرستان ها از ضروریات پایه برای گفتمان سازی اقتصاد دانش محور و دانش بنیان است تا بتوانیم اقشار مختلف جامعه را با این مقوله آشنا و اقدام به جذب ایده های نو و قابل تجاری سازی کنیم.

وی تصریح کرد: مراکز رشد اقماری در سطح شهرستان ها می توانند نقش آفرینان و بازیگران اکوسیستم و دستگاههای اجرایی متولی بخش دولتی و بخش خصوصی آن شهرستان را در راستای توسعه کسب و کارهای نوآورانه مدیریت نمایند.

عباسپور ابراز کرد: مرکز رشد جامع پارک و مراکز رشد اقماری و همچنین مراکز رشد مشترک نیازمند برنامه علمی و روشمند کوتاه مدت و بلند مدت می باشد تا بتواند جریان اقتصاد فناورانه را در رگ های اقتصاد استان به راه بیاندازند.‌

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا