فرصت های سرمایه گذاری در همدان معرفی می شود

فرماندار همدان گفت :با توجه به نامگذاری و شعار سال قصد داریم فرصت های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در شهرستان همدان را احصا و معرفی کنیم.

مسلم مخفی در شورای اداری شهرستان افزود: با استقبال، پیگیری و فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری تلاش می کنیم این فرهنگ را که در همدان احساس می شود به سرمایه گذار روی خوش نشان داده نمی شود اصلاح کنیم .

وی ادامه داد:  14 هزار و 131 میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به همدان اختصاص یافت که حدود 4 هزار و 395 میلیارد تومان سهم شهرستان همدان است که البته اقصی نقاط استان از اجرای پروژه هایی مانند کنارگذرها، بیمارستان و دیگر طرح ها منتفع خواهند شد.

مخفی اضافه کرد: 350 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان اکباتان تخصیص پیدا کرد که بزودی افتتاح می شود، برای مرکز جامع سرطان 450 میلیارد تومان، برای موزه هنرهای معاصر 50 میلیارد تومان ، برای کنار گذر غربی همدان 400 میلیارد تومان ، تکمیل ایستگاه راه آهن همدان 100 میلیارد تومان و 20 میلیارد تومان برای کتابخانه ملی اختصاص پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: به بخش مسکن در سالجاری توجه خاصی داریم جلسات شورای مسکن استان بصورت هفتگی و کارگروه شهرستان هر 15 روز تشکیل خواهد شد.چند اتفاق خوب در حوزه مسکن اتفاق افتاده که با تصویب طرح جامع، تامین زمین مورد نیاز و الحاق به محدوده شهر همدان امیدواریم شاهد خبرهای خوبی در سالجاری در این زمینه باشیم. 

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا