بازدید ۷۰ هزار مسافر نوروزی از غار علیصدر

فرماندار کبودراهنگ از بازدید ۷۰ هزار مسافر نوروزی از غار علیصدر واقع در بخش گل تپه این شهرستان خبر داد.

مسلم غلامی افزود: در ایام نوروز بیش از ۱۲۰ هزار گردشگر و مسافر به این شهرستان مراجعه و از جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید کردند که بیشترین بازدید به ترتیب از غارعلیصدر، باغ وحش علیصدر و تالاب شیرین سو انجام شده است.

وی اضافه کرد: در ایام نوروز ۳۲ تصادف در محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ داده که با توجه به افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی نسبت به مشابه سال قبل کاهشی است.

غلامی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه خدمات مناسبی به این گردشگران در ایام نوروز توسط دستگاه های خدمات رسان ارائه شده است، گفت: در ایستگاه های طرح سلامت در نقاط پرتصادف محورهای شهرستان در محور کبودراهنگ به سوباشی و علیصدر در مجتمع خدماتی رفاهی شهید بهشتی واقع در روستای کوهین و سه راهی سوباشی که با همکاری دستگاه های خدمات رسان، راهداری، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و میراث فرهنگی ایجاد شده بود، خدمات شبانه روزی قابل توجهی به مسافران در این ایستگاه ها ارائه شده که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه تا آغاز سفرهای تابستان تلاش می‌شود نقاط حادثه خیز در محورهای شهرستان رفع شود، خاطرنشان کرد: به زودی پلیس راه محور همدان- بیجار در بخش گل تپه احداث خواهد شد.

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا