آماده‌باش ۲۰۰۰ سوخت‌رسان برای خدمات سوخت‌رسانی در همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه روزانه حدود یک میلیون و ۷۸۰هزار لیتر بنزین و حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر گازوئیل در این منطقه مصرف می‌شود، گفت: منطقه همدان علاوه بر تأمین سوخت موردنیاز داخل استان، همچنین بخشی از سوخت لازم مناطقی همچون کردستان، کرمانشاه، زنجان، میاندوآب، آذربایجان غربی و شرقی، ایلام، لرستان، چالوس و اردبیل را تأمین و به این مقاصد ارسال می‌کند.

امین روستایی از تأمین و توزیع هشت درصد از سوخت موردنیاز کشور از انبارهای نفت این منطقه خبر داد و افزود: حدود دو درصد از سوخت مصرفی کشور به استان همدان اختصاص دارد، این در حالیست که نزدیک هشت درصد سوخت مصرفی سراسری از منطقه همدان تأمین می‌شود.

وی افزود: هشت ناحیه، دو انبار نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر، یک مرکز سوختگیری هواپیمایی، ۱۲۸ جایگاه عرضه سوخت (۱۳ باب بنزین، ۱۱ باب بنزین و سی ان جی، ۱۲ باب بنزین و نفتگاز و سی ان جی، ۶۶ باب بنزین و نفتگاز، دو باب نفتگاز، ۲۴ باب سی ان جی)، زیر پوشش پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان فعالیت می کنند.

این مقام مسئول با تأکید براینکه ۱۱۰۳ نازل عرضه بنزین و نفتگاز در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع فعال بوده و در نوروز پیش رو آماده ارائه سوخت به هم وطنان است، خاطرنشان کرد: منطقه همدان در موقعیتی راهبردی در نقشه جغرافیایی استقرار یافته به‌طوریکه جاده‌های این استان  شاهراه ارتباطی شمال به غرب، جنوب و مرکز کشور هستند.

روستایی در بخش دیگری از تمهیدات و برنامه‌ریزی منطقه همدان برای پیشواز نوروز ۱۴۰۲ و آمادگی حدود ۲۰۰۰ نیرو شامل کارکنان شرکت، رانندگان نفتکش، مالکان و عوامل شاغل در جایگاه‌ها برای ارائه خدمات سوخت‌رسانی در نوروز ۱۴۰۲ در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین خبر داد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه اکنون سیستم سامانه کارت هوشمند سوخت در تمامی جایگاه‌ها برخط بوده و خرابیpt پنج درصد و pinpad در سامانه صفر درصد است، یادآور شد: جلسات متعددی با با مالکین جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین، نفتگاز، سی ان جی و شرکت‌های حمل و نقل داشتیم و علاوه بر آمادگی این عزیزان برای خدمت رسانی، تیم هایی متشکل از کارشناسان داخلی شرکت در ایام عید روزانه بر مجاری عرضه برای ارائه خدمات مطلوب تر نظارت خواهند کرد.

امین روستایی اضافه کرد: مأموران دیگری نیز متشکل از کارشناسان فنی در حوزه کنترل کیفی و کمی فرآورده کار نظارت بر کمیت و کیفیت فروش فرآورده را در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی از مبدأ انبارهای نفت تا مقاصد مصرف (پمپ بنزین‌ها) عهده دار هستند و روزانه این مهم را انجام می‌دهند.

به گزارش سیناپرس و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، وی تصریح کرد: این کار همیشگی بوده به طوریکه ماهیانه حدود ۵۰۰۰ بازدید کنترل کیفی و ۳۰۰ بازدید کنترل کمی فرآورده‌های نفتی در استان انجام می‌شود.

روستایی در پایان با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان سرلوحه کار سوخت رسانان است، تأکید کرد: شهروندان هم استانی و همچنین مسافران نوروزی این دیار شکایت‌ها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با شماره ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند. کارشناسان پاسخگو ۲۴ ساعته در هفت روز هفته موارد مطروحه را ثبت و در اسرع وقت تا زمان حصول رضایت مشتریان پیگیری می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا