رونمایی از ساعت هوشمند جدید، سبکتر با عمر باتری بیشتر

برند پوشیدنی مقرون به صرفه Amazfit، یک ساعت هوشمند گرد نازک و سبک با باتری ۱۴ روزه، قابلیت اتصال به پنج سیستم ماهواره‌ ای با بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی و مجموعه ‌ای از ویژگی ‌های ردیابی سلامت روانه بازار کرده است.

به گزارش سیناپرس، ساعت هوشمند جدید این شرکت با نام GTR Mini جای بسیار کمی از مچ شما را اشغال می کند و دارای طراحی ۴۲ میلی‌متری با صفحه نمایش OLED است. ضخامت این ساعت فقط ۹٫۲۵ میلی متر بوده و وزن آن ۲۴٫۶ گرم با بند سیلیکونی آن است.

کاربر این ساعت هوشمند می تواند بیش از ۸۰ نوع طرح صفحه ساعت را برای صفحه نمایش لمسی HD با شیشه خمیده، از جمله طرح های متحرک انتخاب کند. درضمن یک ویژگی در این ساعت، به کابر امکانمی دهدکه هم زمان سه تصویر را برای صفحه ساعت خود انتخاب کند که به صورت متناوب نمایش داده می شوند.  

در داخل قاب فولادی ضد زنگ با پنل پشتی لعابدار، یک باتری ۲۸۰ میلی آمپری قرار دارد که برای ۱۴ روز استفاده منظم با یکبار شارژ مناسب است. در صورت استفاده خیلی سنگین این میزان نگهداشت باتری به نصف کاهش می یابد اما در حالت صرفه جویی در باتری ۲۰ روز کار می کند که میزان بسیار خوبی ارزیابی می شود. پردازشگر دو هسته ‌ای در داخل آن توسط تراشه Huangshan 2S رهبری شده و ساعت هوشمند با یک گوشی هوشمند از طریق بلوتوث ۵٫۲ جفت می ‌شود. نقطه ضعف این ساعت عدم برقراری تماس است چراکه میکروفون در آن وجود ندارد.

به گزارش سیناپرس، ساعت GTR Mini با فناوری آنتن GPS قطبی دایره ای ارائه می شود که می تواند به پنج سیستم موقعیت یابی ماهواره ای متصل شود تا موقعیت مکانی شما را در هر مکانی به دقت پیگیری کند.

این پلتفرم عملکرد متمرکز بر سلامتی Zepp را با پشتیبانی از برنامه‌ های الحاقی اجرا کرده و می ‌توان آن را طوری تنظیم کرد که هفت فعالیت ورزشی را از ۱۲۰ حالت داخلی به ‌طور خودکار تشخیص دهد. دوندگان همچنین می ‌توانند با سرعت تعیین ‌شده رقابت کنند. گفتنی است که این ساعت هوشمند ضد آب بوده و در برابر فشار ۵ بار مقاوم است، بنابراین استفاده از آن هنگام شنا ایمن است.

به گزارش سیناپرس، با استفاده از این ساعت هوشمند، نظارت روزانه و شبانه بر میزان اشباع اکسیژن خون، ضربان قلب و سطوح استرس امکان پذیر است. اگر سیستم مراقبت، سطوح غیرطبیعی را تشخیص دهد، هشدار خواهد داد. این ساعت همچنین می ‌تواند کیفیت خواب را ردیابی می کند و حالت خواب صفحه نمایش را کم‌ نور کرده و اعلان ‌ها را در هنگام خواب غیرفعال می ‌کند. گفتنی است که ساعت Amazfit GTR Mini اکنون با قیمت ۱۱۹٫۹۹ دلار آمریکا به فروش می رسد.

مترجم: نداجوادهراتی

منبع: newatlas

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا