اسکیت برد الکتریکی هوشمند ساخته شد

در حالی که اکنون تعداد زیادی اسکیت برد های برقی در بازار وجود دارد، تقریباً همه آنها توسط یک کنترل از راه دور کنترل می شوند. با این حال، اسکیت برد جدید شرکت JCR ساخت چین با تغییر وزن کنترل شده و دستان شما را آزاد می گذارند.

به گزارش سیناپرس، اولین بار چند سال پیش اعلام شد، شرکت JCR در حال کار روی اسکیت های الکتریکی جدید است. این دستگاه از سنسورهای یکپارچه برای تشخیص اینکه چه زمانی و تا چه حد سوارکار به جلو یا عقب خم می شود، استفاده می کند.

نیازی به گفتن نیست که خم شدن به جلو باعث می ‌شود اسکیت سریع ‌تر پیش برود و به سرعت ۲۴ کیلومتر در ساعت رسیده و خم شدن به عقب باعث توقف آن می ‌شود. اگر سوارکار در حین حرکت بپرد یا بیفتد، اسکیت به طور خودکار متوقف می شود. به گفته طراحان، این روش راهبری نه تنها دستان سوارکار را از نگه داشتن کنترل بی ‌سیم که ممکن است گم یا خراب شود، آزاد می ‌کند، بلکه شهودی‌ تر و در نتیجه آسان ‌تر است.

این اسکیت برد دارای یک عرشه چند لایه، چراغ‌های ال ای دی جلو و عقب، موتورهای هاب، چرخ ‌های لاستیکی و مجموعه ‌ای از باتری‌ های لیتیوم یونی سامسونگ 18650 36V/4.4-Ah است.به گزارش سیناپرس، این شرکت ادعا کرده که با بار یک شارژ ۲ ساعته می توان از این اسکیت برای مسافت ۱۸ کیلومتر استفاده کرد. طبق گزارش ‌ها، وزن کل این اسکیت بورد ۶٫۴ کیلوگرم بوده و می ‌تواند حداکثر وزن ۱۲۷ کیلوگرم را تحمل کند.

علاوه بر این، تمام قطعات الکترونیکی استفاده شده در این بورد ضد آب هستند، به این معنی که می توانند در برابر پاشش آب از هر جهت مقاومت کنند. به گزارش سیناپرس، قیمت فروش این اسکیت هوشمند ۱۳۰۰ دلار آمریکا است.

مترجم: مهدی فلاحی پناه

منبع: Indiegogo

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا