پذیرش پنج شرکت دانش‌بنیان جدید در پارک علم و فناوری البرز

عطالله ربانی در گفت وگو با ایسنا، گفت: تاکنون 30 شرکت برای حضور در پارک علم و فناوری البرز درخواست داده‌اند که در جلسه پیشین شورای پارک با حضور یک شرکت دانش بنیان موافقت شد.وی به جلسه امروز شورای پارک علم و فناوری اشاره کرد و گفت: در این جلسه نیز، هشت درخواست برای حضور در پارک علم و فناوری مورد بررسی قرار گرفت.

وی از حضور مدیران این هشت شرکت دانش بنیان در جلسه شورای پارک برای دفاع از طرح‌های خود گفت: در نهایت و پس از ارائه دفاعیات، شورای پارک علم و فناوری با حضور پنج شرکت از این هشت شرکت در پارک موافقت کرد.

رئیس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی اضافه کرد: شورای پارک علم و فناوری با حضور دو شرکت از این هشت مورد مخالفت و یک پرونده نیز در لیست بررسی مجدد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور این پنج شرکت در پارک علم و فناوری، تعداد شرکت‌های دانش بنیان حاضر در پارک علم و فناوری البرز به 76 مورد افزایش یافت. ربانی در پایان گفت: شرکت‌هایی که امروز به جمع شرکت‌های پارک علم و فناوری اضافه شدند در حوزه‌هایی چون پایش و مدیریت مصرف انرژی، طراحی و تولید ظروف و قطعات هارد آندایز شده و پوشش‌های نانو ساختار، واحدهای فوتوولتاییک نیروگاهی و ساختمانی، ساخت زنجیرچرخ و تولید استارتر کالچر محصولات لبنی فعالیت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا