جت اسکی برقی تلفیقی از هیجان و زیبایی

اخیرا شرکتی به نام تارفورم مستقر در بروکلین، به دنبال این است که روح سریع و هیجان انگیز موتورسیکلت الکتریکی لونا خود را در آب تولید کند و قدم در راه تولید جت اسکی الکتریکی نهاده است.

به گزارش سیناپرس، در طراحی این ماشین آبی که بیشتر شبیه به یک قطعه هنری است، از پرتوهای مانتا که میلیون‌ها سال است در اقیانوس‌ها می ‌چرخد، الهام گرفته شده است. این مدل با نام Raye PWC به شکل یک تکه فلز مذاب بوده و دارای سطوح لغزنده و براق با حداکثر قدرت ۱۲۰ اسب بخار است.

طرح این جت اسکی بی نظیر است و تقریباً در هر اینچ مربع از سطح آن می ‌درخشد. دماغه پهن و چروک‌ شده، چراغ‌ های جلوی مانند چشم انسان، منحنی‌ های صاف و طبیعی سرتاسر بدنه و دم، نشان از یک طراحی کاملا مدرن دارد. اما این شرکت اشاره می ‌کند که طرح فعلی در مرحله مفهومی است و در نهایت ممکن است ظاهر و مشخصات نسخه تولیدی تغییر کند.

در حال حاضر، برنامه ‌ها به یک سیستم محرکه تمام الکتریکی متصل می شوند که گشتاور و شتاب فوری را تا حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت ارائه می ‌دهد. شرکت تارفورم دو نوع قدرت متفاوت را برای این جت اسکی عرضه خواهد کرد که بین ۷۰ تا ۱۲۰ اسب بخار قدرت و یک تا دو ساعت کارکرد باتری متفاوت خواهند بود.

 Raye همچنین ویژگی ‌های هوشمند موتورسیکلت لونا را با همان سبک صفحه نمایش دیجیتال دایره ‌ای، حسگرهای یکپارچه، یادگیری ماشینی و به ‌روز رسانی‌ های هوایی خواهد داشت.به گزارش سیناپرس، این جت اسکی از یک نمایشگر گرد ۳٫۴ اینچی با اتصال 4G استفاده می کند تا کاربران را از معیارهای رانندگی و تشخیص تعمیر و نگهداری مطلع کند.

به گزارش سیناپرس، تارفورم همچنین قصد دارد Raye را با انتخاب خریدار از فیبر کربن بازیافتی یا بدنه کامپوزیت گیاهی نیز عرضه کند. این شرکت قیمت این محصول را ۶۸ هزار دلار آمریکا تخمین می زند اما اشاره می کند که بازه زمانی فروش تعیین نشده است.

مترجم: مهدی فلاحی پناه

منبع: newatlas

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا