بهره برداری از فاز دوم توسعه کارخانه نوآوری شیراز

فاز دوم توسعه کارخانه نوآوری شیراز با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سینا پرس فارس، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بازدید از طرح‌های فریلنسر بنیادبرکت در کارخانه نوآوری گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس حدود ۱۴ هزار و ۲۲۰ طرح اقتصادی اعم از طرح‌های مقیاس بزرگ، متوسط، خرد و خانگی با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با ظرفیت اشتغالی معادل ۱۰۵ هزار نفر طی ۲ سال گذشته تاکنون اجرا کرده است.

عارف نوروزی افزود: فاز دوم توسعه کارخانه نوآوری شیراز که امروز افتتاح شده از طرح‌های فریلنسر است که در این مکان ۳۰ فریلنسر ساماندهی و منابعی برای این‌طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در ادامه از حمایت حدود ۸۰۰ طرح کسب‌و‌کار دانش بنیان در سطح کشور که ۲۲۰ طرح مربوط به استان فارس بوده است، خبر داد و افزود: حجم سرمایه‌گذاری در زمینه‌ فعالیت شرکت دانش بنیان رقمی بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که رقم مربوط به فارس حدود ۱۴۰ میلیارد تومان که در زمینه فعالیت‌های کشاورزی، پزشکی، استارات‌ آپ‌ها در حال انجام هستند.
عارف نوروزی بیان کرد: در بهره‌برداری فاز دوم مرکز کارخانه نوآوری با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شاهد حمایت از ۳۰ طرح و فعالیت‌ در زمینه اشتغال، نوآوری و فعالیت‌های دانش‌بنیان هستیم.
گزارش: فتانه حق پرست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا