برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد مهندسی معماری تصویب شد

در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس در روز گذشته اول اسفند ماه ، برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد مهندسی معماری به تصویب رسید.

در این نشست دکتر تاجبخش مدیر برنامه ریزی، گسترش و بازنگری دانشگاه تربیت مدرس، به لزوم بازنگری این رشته با توجه به گذشت 9 سال از آخرین بازنگری آن اشاره کرد و روند تصویب آن در شورای آموزشی و کمیسیون جامع برنامه ریزی آموزشی را تشریح کرد.

در ادامه دکتر محمدجواد مهدوی نژاد مدیر گروه معماری و متولی بازنگری این رشته، در خصوص سابقه بازنگری برنامه درسی رشته،‌ سابقه رشته در دانشگاه تربیت مدرس و سایر دانشگاه ها، دروس جبرانی،‌ الزامی و اختیاری آن،‌ جدول ترم بندی دروس و مقایسه میان برنامه درسی قدیمی و جدید و موارد اصلاحی کمیسیون برنامه ریزی جامع آموزشی توضیحاتی عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: گروه معماری دانشگاه تربیت مدرس با بهره گیری از اساتید بنام و متخصص، در حوزه معماری ایرانی و اسلامی و نیز فناوری های نوظهور شناخته شده است و در بازنگری جدید نیز سعی شد تا به موضوعات جدید در طراحی معماری توجه بیشتر شود و دروس اختیاری نیز افزایش یابد.

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، در ادامه پس از ارائه نظرات از سوی اعضای شورا، ‌موضوع بازنگری برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد مهندسی معماری به اتفاق آرا تصویب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا