غرفه شرکت ملی پست در نمایشگاه شهرپایدار برتر شد

نخستین «نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار» در حالی به کار خود پایان داد که غرفه شرکت ملی پست جزو غرفه های برتر این نمایشگاه معرفی شد.

به گزارش سینا پرس فارس، به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ در آیین اختتامیه نخستین «نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار» که با هدف ارائه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در راستای پایداری اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و شهر هوشمند و با حضور ۲۸۰ شرکت فعال در حوزه‌های مدیریت شهری هوشمند از تاریخ 6 لغایت 9بهمن در جزیره کیش برگزار شد، شرکت ملی پست موفق به دریافت تندیس غرفه برتر شد.
در این نمایشگاه شرکت ملی پست به معرفی دستاوردهای خود در حوزه تحول دیجیتال و پست هوشمند و همچنین اقدامات صورت گرفته در تحقق پست سبز پرداخت که مورد استقبال شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
شرکت های دانش بنیان واستارت آپی عضو مرکز نوآوری پست در غرفه شرکت ملی پست به معرفی سرویسهای نوین پستی مبنی بر فناوری شامل باجه مجازی قبول مرسولات پستی، سامانه لحظه ای اطلاع از وضعیت مرسوله، سامانه یکپارچه پستی مکان محور و دریافت خدمات پستی صرفا با شناسه پستی هوشمند فرد محور، سامانه مدیریت و مانیتورینگ ناوگان های مختلف حمل بار و مسافر پرداختند.
معرفی سرویس صندوق هوشمند و الکترونیکی برای دریافت، حفاظت، نگهداری و تحویل هر نوع مرسوله با قابلیت مدیریت هوشمند، نمایش موتورهای برقی ایرانی سازگار با محیط زیست و با توان بالا برای موزعین شبکه پست کشور، معرفی سامانه جامع قبول،مدیریت و حمل بار با محوریت پست ویژه اتوبوسی و ساماندهی بار اتوبوس و پایانه های مسافربری و معرفی سیستم سورتینگ هوشمند مرکز تجزیه ومبادلات پست کشور با تکنولوژی کراس بلت از دیگر سرویسهای معرفی شده توسط شرکت های دانش بنیان عضو مرکز نوآوری پست حاضر در این نمایشگاه بود.
غرفه شرکت ملی پست در روز اختتامیه این نمایشگاه، جزو برترین غرفه های این نمایشگاه معرفی شد.
رویداد نمایشگاهی شهر پایدار با رویکردهای «هوشمند سازی»، «حمل و نقل» و «توسعه و اقتصاد پایدار» از ششم تا نهم بهمن ماه در مرکز همایش‌های جزیره کیش برگزارشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا