راه اندازی 14 واحد دانش بنیان در رزن

فرماندار شهرستان رزن از راه اندازی 14 واحد دانش بنیان در یک سال گذشته خبر دادو گفت: در حال حاضر شهرستان رزن دارای ۳۱ واحد دانش بنیان است.
علی‌اصغر غفاری‌آثار افزود: رزن نخستین شهرستان در استان بوده که در مرکز رشد اتفاقات خوبی در آن افتاده است و در سفر ریاست جمهوری پنج میلیارد تومان اعتبار به خانه خلاق این شهرستان اختصاص یافت.
وی تصریح کرد: اگر هر یک از نخبگان و ایده پردازان شهرستان ایده‌های خوبی ارائه دهند آمادگی حمایت از آنها را در زمینه‌های مختلفی مانند پرداخت تسهیلات و ایجاد زیرساخت‌های لازم خواهیم داشت.
غفاری‌با بیان اینکه در شهرستان شرایط حمایت از نخبگان مهیا بوده و از استان نیز درخواست داریم شهرستان رزن را ویژه ببینند، خاطرنشان کرد: افزایش تعداد واحدهای دانش بنیان رزن طی یک‌سال گذشته از ۱۷ به ۳۱ واحد گویای اتفاقات خوب توسعه واحدهای دانش بنیان شهرستان با وجود نخبگان، خانواده نخبگان و مدیر جوان و نخبه مرکز رشد شهرستان است.
وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان رزن بالاترین اعتبارات را در سطح کشور از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری داشته است، تصریح کرد: در سال جاری ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های بنام شهرستان رزن براساس شاخص های  سازمان برنامه و بودجه از جمله ۳۰۰ میلیارد تومان برای بیمارستان، ۱۳۰ میلیارد برای کریدور شمالی استان راه رزن و دمق و ۷۰ میلیارد  تومان برای پروژه کنار گذر رزن اعتبار اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های گلوبال شهرستانی در حوزه های مختلف ادارات و مجموعه های این شهرستان در سال جاری یادآور شد: ۹۰۰ میلیارد تومان به صورت اعتبار از محل سفر برای شهرستان تخصیص یافته ضمن اینکه در سال جاری ۶۰۰ میلیارد تومان نیز برای واحدهای اقتصادی تسهیلات در نظر گرفته شده است‌.
فرماندار رزن از افتتاح چهار واحد صنعتی در شهرک‌صنعتی شهرستان طی دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار کرد: طی یک‌سال گذشته ۱۷ واحد شامل ۱۰ واحد در  شهرک صنعتی  و هفت واحد در خارج از شهرک در حال احداث بوده که این امر گویای توسعه صنعت شهرستان است.
گزارش؛ فاطمه عزیزی هرمز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا