افتتاح مدرسه اوتیسم در همدان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از افتتاح مدرسه اوتیسم همزمان با دهه فجر خبرداد و گفت: این پروژه با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در ۱۵۰۰ مترمربع آماده شده است.
حمید شیرازیانی افزود: این پروژه تامین اعتبار دو میلیارد تومانی بنیاد برکت ساخته شده و دو هزارمین پروژه ویژه سطح کشور است و مقرر شده برای افتتاح آن تمبر چاپ‌ شود.
وی ادامه داد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 15 پروژه آموزشی با ۸۹ میلیارد تومان اعتبار در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.
شیرازیانی اضافه کرد: این پروژه ها در قالب ۱۶۵ کلاس درس با ۱۷ هزار و ۸۹۲ مترمربع فضای فیزیکی و اعتبار ۸۹ میلیارد تومانی بهره‌برداری می‌شود.
وی با بیان اینکه تمام تجهیزات این مدارس تامین شده و آماده افتتاح هستند، تصریح کرد: شش پروژه مربوط به شهرستان همدان است که ۷۱۷۰ مترمربع فضای فیزیکی در قالب ۸۱ کلاس درس است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در رابطه با سایر پروژه‌ها گفت: افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه حیات طیبه میرسیدعلی در ۲۵۶۵ متر مربع با اعتبار ۹ میلیارد تومان، افتتاح مدرسه ۱۰ کلاسه دیزج در ۱۰۵۰ مترمربع با اعتبار پنج میلیارد تومان، مقاوم سازی مدرسه یکن آباد در ۷۰۰ مترمربع با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، افتتاح مدرسه ۹ کلاسه شورین در ۱۰۵۰ مترمربع با اعتبار پنج میلیارد تومان و افتتاح مدرسه ۳ کلاسه سیمین ابرو در ۳۰۵ مترمربع با اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در دهه فجر رقم می‌خورد.
گزارش؛ مهدیه سلیمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا