تولید دوچرخه الکتریکی ویژه باربری شهری

شرکت دانمارکی Mate یک دوچرخه خاص و جدید را معرفی کرده است که با نمونه دوچرخه های فعلی متفاوت است. این دوچرخه یک دوچرخه باری الکتریکی است که برای این منظور طراحی شده است تا مردم از وانت ها و وسایل باربری رایج دست بردارند.

به گزارش سیناپرس، یک شرکت دانمارکی به تازگی نوعی دوچرخه جدید الکتریکی طراحی کرده است که می تواند برای باربری درون شهری مورد استفاده قرار گیرد.

سازنده این دوچرخه الکترونیکی ادعا می کند که این مدل جدید جایگزینی واقعی برای یک خودرو مورد استفاده در سفرهای شهری کوتاه بوده و به گونه ای طراحی شده است که می تواند برای حمل بار در مسیر های زیر 8کیلومتر استفاده شود.

شاسی بلند میت سه چرخ دارای یک قاب ساخته شده از ۹۰ درصد آلومینیوم بازیافتی است و دارای یک موتور ۲۵۰ واتی میانه محرک است که به سنسور ویژه ای مجهز شده و ۶۶ پوند فوت گشتاور ارائه می دهد. دنده‌های داخلی انویلیو، ترمزهای دیسکی دوقلوی هیدرولیک و برد کمکی الکتریکی اجازه می دهد این دوچرخه کاربری بسیار قابل توجهی داشته باشد.

قسمت حمل بار در جلوی این دوچرخه قرار داشته و می ‌توان آن را با انواع مختلفی از آپشن‌ های مدولار از جمله جعبه، سقف و صندلی تجهیز کرد. ظرفیت ذخیره سازی بخش بار این دوچرخه، ۲۱۰ لیتر است که شرکت سازنده ادعا می کند می تواند یک بزرگسال یا دو کودک یا چهار جعبه را در خود جای دهد. این شرکت همچنین می گوید:فناوری به کار رفته در این دوچرخه، بارگیری آن را آسان کرده و ویژگی هایی همچون  دسترسی بدون مانع برای کودکان ایجاد می کند.

به گزارش سیناپرس، این دوچرخه همچنین دارای چراغ‌های ال ای دی داخلی، مواد ضربه ‌گیر و اتصال 4G است که امکان ردیابی این دوچرخه و تنظیم عملکردهای کلیدی را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند فراهم می ‌کند. گفتنی است مدل شاسی بلند Mate توسط Zanzotti Design در مونیخ آلمان طراحی شده است.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، این دوچرخه خاص در ابتدا در بریتانیا و اروپا عرضه می شود و علاقه مندان می توانند با قیمت ۴۹ پوند آن را پیش خرید کنند. قیمت نهایی این محصول ۵۶۰۰ پوند تعیین شده و در هنگام تحویل، تسویه می شود.

توماس ویلز مدیر شرکت سازنده این دوچرخه در گفتگو با رسانه ها گفت : این وظیفه ماست که دوچرخه ‌سواری الکترونیکی را جذاب و سرگرم‌ کننده کنیم. این محصول گزینه ای عالی برای سفرهای درون شهری و حمل بارهای کوچک محسوب می شود.

مترجم: احسان محمدحسینی

منبع: autocar

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا