صندوق پژوهش و فناوری گیلان، عامل توسعه فناوری ستاد علوم شناختی شد

ستاد توسعه علوم و فناوری­ های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان برای کمک به توسعه زیست بوم علوم و فناوری شناختی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

با هدف کمک به توسعه زیست بوم علوم و فناوری ­های شناختی، ستاد توسعه علوم و فناوری­ های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان تفاهم نامه همکاری متقابل امضا و مبادله کردند.

این تفاهم نامه از سوی دکتر سید محمد مهدوی، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری ­های شناختی و دکتر  دانیال صابر سمیعی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان امضا شد.

بر اساس این تفاهم نامه از محل منابع ستاد توسعه علوم و فناوری­ های شناختی، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان تسهیلات لازم برای  کمک به توسعه زیست بوم علوم و فناوری­ های شناختی به شرکت های فناور و محققان در این حوزه ارائه می ­شود.

به نقل از روابط عمومی ستاد علوم شناختی، در این تفاهم نامه صندوق پژوهش و فناوری گیلان به عنوان یکی از صندوق­ های عامل ستاد توسعه علوم و فناوری­ های شناختی برای کمک به توسعه زیست بوم فناوری­ های شناختی انتخاب شده است.

در چارچوب این تفاهم نامه که به مدت پنج سال  ادامه می یابد، تسهیلات و منابع مالی لازم و نیز سرمایه گذاری و سایر اشکال خدمات مالی توسط صندوق عامل به متقاضیان معرفی شده از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری ­های شناختی ارائه می­ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا