ارائه ۴۲۵ فناوری توسط پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه ۴۲۵ فناوری توسط پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خبر داد.

دکتر علی خیرالدین با اعلام این خبر گفت: تعداد کل فناوری‌هایی که در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار عرضه شده است؛ یک هزار و هفتصد فناوری بوده است که از این تعداد، ۲۴۸ فناوری مربوط به پارک‌های علم و فناوری و ۱۷۷ فناوری مربوط به مراکز رشد است.

وی با اشاره به فناوری‌های رونمایی شده در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تصریح کرد: تعداد فناوری هایی که رونمایی شده ۳۰ طرح است که از این تعداد، ۱۲ فناوری مربوط به پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد است.

خیرالدین با اشاره به اینکه ۲۰ طرح یارانه تجاری‌سازی به ارزش ۱۹ میلیارد تومان در دومین روز از هفته پژوهش و فناوری به امضاء رسید، توضیح داد: امروز ( ۲۱ آذرماه) نیز تا این لحظه ۶۶ میلیارد تومان یارانه با امضای تفاهم نامه‌های طرح اعطای یارانه تجاری سازی فناوری منعقد شده که فردا نیز این تفاهم‌نامه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: میزان فضایی که در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار سال جاری به پارک های علم و فناوری و مراکز رشد اختصاص داده شده به متراژ ۲هزار و دویست مترمربع است.

کل فضای بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بالغ بر ۶۵۰۰ مترمربع متشکل از سالن های ۵، ۶، ۷ و ۲۷ است که سالن شماره ۶ به طور کامل در اختیار پارک های علم و فناوری و بخشی از سالن های ۵ و ۲۷ نیز به پارک های علم و فناوری و مراکز رشد اختصاص دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا