پارک‌ های برتر در توسعه فناوری معرفی شدند

یا حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و وزیر علوم از برترین پارک‌های فناوری در زمینه پیشبرد اهداف فناوری کشور تقدیر شد.

در حاشیه مراسم نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری وزارت علوم که از صبح امروز در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، برترین پارک‌های علم و فناوری در زمینه پیشبرد برنامه های معاونت و فناوری معرفی شدند.

مراسم تقدیر با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون فعلی و دکتر سورنا سناری معاون پیشین علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر خیام نکویی رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی بوده است.

برترین ها به این شرح است:

برترین پارک در بخش توسعه زیست بوم فناوری و نوآور، پارو خراسان رضوی بوده و از پارک یزد نیز در این بخش تقدیر شد.

برترین پارک در حوزه ترویج فرهنگ فناوری و نوآوری، پارک استان گیلان به دلیل همکاری در برگزاری همایش های انجمن پارک ها و معرفی آنها

برترین پارک در حوزه تعاملات بین الملل، پارک آذربایجان شرقی تقدیر شناخته شد. (دفتر همکاری های مشترک با کشور چین و شانگهای در این پارک مستقر است.)

پارک علم و فناوری البرز به دلیل فروش خوب و پارک چهارمحال و بختیاری به دلیل بهترین تعامل با دستگاه های ملی و استانی نیز تقدیر شدند.

برترین پارک ها در بخش تحقیق و توسعه

برترین پارک ها در این بخش، پارک علم و فناوری پردیس بود و پارک سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران شناخته و تقدیر شدند.

پارک کردستان نیز در زمینه توسعه اشتغال تجلیل شد.

برترین پارک در سامانه نیازها و ایده ها، پارک استان سمنان بود و وزارت نفت به عنوان برترین دستگاه در زمینه طرح تانا و پارک کردستان به عنوان برترین ها معرفی شدند.

همچنین برای اجرای خوب طرح دستیار فناوری، پارک فارس معرفی شد و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به عنوان بهترین پارک استانی و پارک دانشگاه فردوسی مشهد در توسعه این طرح به عنوان برترین‌ها معرفی شدند.

برترین پارک در برگزاری تور فناوری

پارک علم و فناوری خراسان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به عنوان برتر معرفی شدند.

پارک استانی سیستان و بلوچستان در زمینه برترین پارک استانی و پارک صنعتی شریف برترین پارک در میان پارک های دانشگاهی معرفی شدند.

مراکز رشد واحدهای فناور شهرستان تربت حیدریه به عنوان برترین مرکز رشد و پارک استانی و مرکز رشد دانشگاه صنعتی سهند به عنوان بهترین مرکز رشد پارک دانشگاهی در این زمینه معرفی شدند.

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف نیز به عنوان برترین مرکز کارآفرینی و نوآوری وابسته به موسسات آموزش عالی معرفی و تقدیر شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا