تصفیه لجن مخازن نفتی پالایشگاه تهران توسط پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی

شرکت پالایش نفت تهران با پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی در خصوص تصفیه لجن مخازن نفتی با استفاده از فناوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم‌نامه همکاری با هدف استفاده از خدمات فناورانه، نوآورانه و محصولات شرکت‌های دانش بنیان وابسته به پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی واحد شهیدبهشتی در پاکسازی انواع آلودگی های خاک، لایروبی و تصفیه لجن مخازن نفتی پالایشگاه تهران، مابین مهندس آرمان‌فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران و دکتر خدایی رییس پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی به امضا رسید.

بکارگیری محصول دانش بنیان پودر باکتریایی با عنوان تجاری BIOREMER برای حذف آلودگی های نفتی خاک و لجن های نفتی در مقیاس پایلوت با همکاری پالایشگاه تهران، بکارگیری ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان وابسته به پژوهشکده برای ارائه خدمات در زمینه پاکسازی انواع آلودگی خاک و لجن‌های نفتی موجود در پالایشگاه، لایروبی و لجن‌زدایی مخازن و برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه‌های آموزشی تخصصی مورد نیاز در زمینه پاک‌سازی لجن‌های نفتی در شرکت پالایش نفت تهران از جمله تعهدات پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی در این تفاهم‌نامه می‌باشد.

هم‌چنین قرار است پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی برای حل مسائل زیست محیطی پالایشگاه تهران از تمام ظرفیت‌های دانشی خود و شرکت‌های دانش بنیان وابسته استفاده کند.

گفتنی‌ است، اجرای این تفاهم نامه از آذر ماه سال جاری آغاز و به مدت یک سال ادامه خواهد داشت که در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا