نگاهی به عجیب‌وغریب‌ترین هتل های دنیا

 گاهی اما این قواعد به هم می‌ریزد و بعضی از هتل‌ها، خودشان به مقصد‌های توریستی تبدیل می‌شوند. این‌ هتل‌ها الزاما خیلی بزرگ و گران‌قیمت نیستند، اما گاهی عجیب و غیرعادی هستند. مکان‌هایی که مردم از سراسر جهان برای وقت گذراندن در آن‌ها سفر می‌کنند. تعداد این هتل‌های عجیب‌وغریب در دنیا زیاد است که ما این‌جا تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

کاکسلوتانن، ساریسلکا، فنلاند 

 این هتل با الهام از خانه‌ی اسکیموها داخل برف ساخته شده، اما به جای برف در آن از شیشه و داربست استفاده شده است. مسافران می‌توانند نه‌تنها لذت زندگی در یک اتاق کروی اسکیموها را تجربه کنند، بلکه می‌توانند زیر آسمان پرستاره بخوابند و شفق قطبی را نیز تماشا کنند.

هنگ نگا، دا لات، ویتنام

این خانه‌ی محبوب که به نام «دیوانه‌خانه» شناخته می‌شود، با الهام از سبک معماری گادی (معمار کاتالونیایی که بسیاری از بناهای محبوب بارسلون را ساخته است) و شبیه درخت‌های توی هم‌رفته طراحی شده است.

هیپو پوینت، دریاچه‌‌ی نایواشا، کنیا 

 یک ملک منحصر‌به‌فرد در قلب حیات وحش؛ جایی که از پنجره‌ی اتاق‌های آن می‌توان بیش از ۳۵۰ گونه‌ی مختلف پرنده و ۱۲۰۰ گونه‌ی دیگر حیوانات را تماشا کرد. در این نقطه از کنیا، یعنی تنگه‌ای که در میان دریاچه‌ی نایواشا و دریاچه‌ی الودین قرار دارد، بوفالو، زرافه، گورخر، آهو و البته کرگدن‌ها زندگی می‌کنند. خانه‌ی اصلی در سال ۱۹۳۲ ساخته شده و بارها مورد بازسازی قرار گرفته است.

فری اسپریت، فرز ونکوور، کانادا

دلتان می‌خواهد مثل یک میوه از درخت آویزان باشید؟ در ونکوور کانادا شما می‌توانید شب را داخل کابین‌های گردی که در کنار درختان آویزان است، بگذرانید. این توپ‌ها از چوب سرو، صنوبر و فایبرگلاس ساخته شده‌ و با طناب به درختان آویزان هستند. قسمت هیجان‌انگیز ماجرا این است که وزش باد و نسیم باعث نوسان دلپذیری در این کپسول‌ها می‌شود.

پوزیدون، فیجی – ایزد دریاها

حالا نام هتلی است که با این‌که هنوز افتتاح نشده، اما به یکی از معروف‌ترین هتل‌های جهان تبدیل شده. این هتل زیر دریا که ساخت آن بیش از ۱۳ سال طول کشیده، پیش از این‌که صابون نقد منتقدان به تنش بخورد، ۱۵۰ هزار مهمان ثبت‌نام کرده دارد که برای گذارندن وقت خود در زیر آب از حالا برای سال‌ها بعد توی نوبت ایستاده‌اند.

کوهستان جادویی، هولیوهولیو رسرو، شیلی

هتل کوهستان جادویی که اطراف آن را ۶۰ هزار هکتار از جنگل والدیویان فراگرفته است، یکی از محل‌های عجیب‌وغریب جهان است. این هتل در زیر یک چشمه‌ی آب گرم طبیعی واقع شده و اکثر اتاق‌های آن در اطراف ساختمان اصلی داخل جنگل پخش شده‌اند.

هتل کتابخانه، نیویورک، ایالات متحده 

یک هتل برای عشق کتاب‌ها و کسانی که حتی برای سفر رفتن هم کتابشان را کنار نمی‌گذارند: هتل کتابخانه! هر طبقه از این هتلِ ده طبقه به یک موضوع اختصاص یافته و هر یک از ۶۰ اتاق این هتل، محل نگهداری از یک مجموعه‌ی موضوعی کتاب است. در طبقه‌ی آخر، باغ شعر و اتاق مطالعه قرار دارد.

منبع: دانستنیهاآنلاین

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا