حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ساخت تجهیزات پزشکی

 محمود شیخ زین الدین روز یکشنبه در آیین آغاز به کار چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در نمایشگاه بین المللی تهران افزود: در دور نخست برگزاری این نمایشگاه 1500 مدل محصول ارائه شد که در دور دوم این تعداد به چهار هزار مدل محصول و در دور سوم به هشت هزار مدل محصول افزایش پیدا کرد. 
وی بیان کرد: در این دوره از برگزاری این نمایشگاه 10 هزار مدل محصول ارائه شده که 9 هزار مدل محصول آن اجازه فروش پیدا کرده اند. 
شیخ زین الدین اظهار کرد: این نمایشگاه علاوه بر رشد کمی، رشد کیفی نیز داشته است، در این نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در چهار سطح، سطح بندی شده است. 
وی یادآور شد: در سال گذشته به دلیل اینکه خرید تجهیزات سطح چهار فقط پنج درصد بوده است در این دوره از برگزاری نمایشگاه این سطح از محصولات شامل حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای خرید نشده است. 
وی یادآور شد: این نمایشگاه موجب پیشرفت شرکت های دانش بنیان در ساخت مواد و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته شده به طوری که اخیرا نمونه ای از این تجهیزات به کشور کره جنوبی صادر شده است. 
وی یادآور شد: برای حمایت از صادرات شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با درنظر گرفتن مشاوره های طراحی، بازاریابی و تبلیغات در نظر دارد شرکت ها را برای صادرات محصولات خود آماده کند. 
شیخ زین الدین افزود: سال گذشته صد میلیارد تومان در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی فروش داشته ایم و امیدواریم با حمایت هایی که انجام شده این رقم افزایش یابد. 
چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از 5 تا 8 اردیبهشت از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاه های بین المللی برپا است. 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا